رئال مادرید علی رغم شکست مقابل اتلتیکو حریف یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۴۷
اتلتیکو مادرید 2-1 رئال مادرید؛ رئال حریف یوونتوس در فینال شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش 3، رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 مغلوب اتلتیکو مادرید شد اما در مجموع دو دیدار 4-2 به برتری رسید و راهی دیدار نهایی شد.

در این دیدار ابتدا این اتلتیکو بود که با زدن دو گل در همان 16 دقیقه ابتدایی، امید زیادی برای جبران نتیجه دیدار رفت پیدا کردند اما گل ایسکو در آخرین دقایق نیمه اول، رئال را به بازی برگرداند و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

دو تیم بازی را هجومی تر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد کردند اما واکنش های خوب کیلور ناواس و یان اوبلاک مانع از باز شدن دروازه ها شد.

ابتدا در دقیقه 5 این کوکه بود که می توانست از زاویه بسته دروازه رئال را باز کند اما ناواس با واکنشی خوب توپ را دفع کرد. دو دقیقه بعد روی یک ضربه ایستگاهی، ضربه سر کاسمیرو می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما اوبلاک توپ را در دهانه دروازه برگشت داد.

در ادامه تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و حملات خطرناک تری روی دروازه رئال ترتیب داد تا اینکه در دقیقه 12 به گل اول رسید.

روی یک ضربه کرنر بود که ارسال کوکه در مقابل دروازه به سائول رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی دروازه را باز کرد.

فشار حملات اتلتیکو بعد از این گل ادامه پیدا کرد و تنها 4 دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. خطای وارن روی فرناندو تورس در محوطه جریمه رئال، یک ضربه پنالتی نصیب اتلتیکو کرد. گریزمان پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، کیلور ناواس را برای بار دوم تسلیم کرد.

بعد از این گل رئالی ها که حسابی احساس خطر کرده بودند، پیش کشیدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما توان عبور از خط دفاعی منسجم اتلتیکو را نداشتند.

در ادامه بازی متعادل تر شد و البته تا اندازه ای هم به خشونت کشیده شد؛ به طوری که داور بازی مجبور شد چند بازیکن از دو تیم را با کارت زرد جریمه کند.

اما این رئال بود که در دقیقه 42، روی یک حمله غافلگیرانه به گل رسید. حرکت خوب کریم بنزما و پاس او برای تونی کروس، با ضربه ستاره آلمانی همراه شد اما اوبلاک توپ را برگشت داد ولی توپ برگشتی در مقابل دروازه به ایسکو رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

دو تیم نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، دو ضربه آزاد برای دو تیم در موقعیت هایی مناسب گرفته شد اما ضربات کریس رونالدو و آنتوان گریزمان تبدیل به گل نشد.
حملات دو تیم ادامه داشت و این رئال بود که می توانست در دقیقه 55 توسط ایسکو به گل دوم برسد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازی متعادل دنبال می شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نمی آمد تا اینکه در دقیقه 65، اتلتیکو در آستانه زدن گل سوم قرار گرفت اما دو واکنش پیاپی از کیلور ناواس در مقابل ضربات کاراسکو و گامیرو، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

سه دقیقه بعد رئال با ضربه لوکا مودریچ به گل رسید اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت.

در دقایق پایانی کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و بازیکنان اتلتیکو که امیدی به جبران نتیجه نداشتند، حملات چندانی روی دروازه رئال نداشتند اما توانستند یکی دو موقعیت خطرناک ایجاد کنند که باز هم ناواس مانع از گلزنی آنها شد و بازی در نهایت با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید تا رئال با برتری 4-2 در مجموع دو دیدار، راهی دیدار فینال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها