رقابت های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا - اردبیل

ملالی نیست جز دوری بانوان / تاثیر دو اسطوره بر اردبیل و اردبیلی ها

مسابقات والیبال امیدهای آسیا - اردبیل

صعود جانانه به نیمه نهایی با پیروزی بر قزاقستان

شاگردان سیچلو با شکست 3 بر صفر قزاقستان، با اقتدار در جمع چهار تیم برتر رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۵۴
صعود جانانه به نیمه نهایی با پیروزی بر قزاقستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم امید ایران عصر امروز در جمع هواداران پرشور اردبیلی با تیم قزاقستان مصاف کرد.

خوان سیچلو دیدار امروز را هم مانند دیدار‌های قبلی با ترکیب اسماعیل مسافر، رحمان تقی زاده، سهند الله وردیان، جواد کریمی، سلیم چپرلی و محمد دلیری شروع کرد.

امیدهای ایران با بهره بردن از آنالیز دقیق و شناسایی ضعف دریافت های حریف، در شروع این دیدار امتیازهای زیادی از سرویس به دست آوردند. امین اسماعیل نژاد جوان آینده دار والیبال ایران با سرویس‌های بی نقص خود امتیازهای زیادی برای تیمش ثبت کرد. پیروزی 25 بر 9 ایران در ست نخست نشان داد، قزاقستان در قد و قواره یاران سیچلو نیست.

ست دوم انگار قزاقستانی‌ها به خود آمده و کمی با جو سالن خو گرفته بودند. کسب امتیازات پایاپای حاکی از تأثیر روانی صحبت های سرمربی قزاق‌ها قبل از شروع این ست بود. با این حال بازیکنان با غیرت ایرانی هرچه در توان داشتند رو کردند و با دفاع خوب روی تور و دریافت‌های سالم به برتری 25 بر 17 در این ست رسیدند. نمایش فوق العاده جواد کریمی و اسپک های ویرانگر سهند الله وردیان و اسماعیل مسافر، توپ‌گیری های محمد دلیری لیبروی خوش نقش ایران را تکمیل می کرد.

ست سوم هم با اشتباهات فردی قزاق‌ها و امتیازآوری ایران همراه بود. پاس‌های دقیق کریمی با اسپک‌های الله وردیان و اسماعیل نژاد ایران را خیلی زود به برتری 25 بر 14 در این ست رساند.

در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای ( 25- 9، 25- 17 و 25- 14) مقتدرانه قزاقستان را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. ملی‌پوشان امید ایران باید برای صعود به فینال از ساعت 17 و 30 دقیقه فردا (دوشنبه) برابر تایلند به میدان بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها