رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: مراحل حقوقی و قانونی برای انتقال تیم فوتبال «اکسین» البرز به شهرستان آمل به خوبی درحال انجام است.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۱۷
تیم فوتبال «اکسین» البرز به آمل منتقل می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، ناصر نصری شاهاندشت افزود: بسیار امیدوار هستم که این انتقال با خواست و اراده جدی مدیرعامل «اکسین» بزودی عملی شود.

وی ادامه داد: هم اکنون هیچ مشکلی بر سر انتقال تیم اکسین البرز به شهرستان آمل وجود ندارد و با توجه به علاقه مندی مالک و مدیرعامل تیم اکسین به زادگاه خود ، شهرستان آمل، روند این انتقال به خوبی پیش می رود.

نصری شاهاندشت افزود: در ماههای گذشته چند نشست با مدیرعامل و مسئول حقوقی باشگاه اکسین برگزار شد و تمایل خودشان را برای این انتقال به شهرستان آمل به طور کامل اعلام کردند. البته در چند روز آینده نشستی هم با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و نیز معاون حقوقی وزیر ورزش و جوانان برگزار و همه جوانب انتقال بدون مشکل بررسی و انجام می شود.

تکمیل ورزشگاه نیمه کاره آمل شرط انتقال تیم اکسین

نصری با بیان اینکه یکی از شرط های اداره ورزش و جوانان آمل برای انتقال تیم فوتبال دسته یکی اکسین تکمیل ورزشگاه نیمه کاره شهید چمران آمل ،تصریح کرد: متاسفانه این ورزشگاه با ظرفیت پنج هزار نفری بیش از 10 سال به علت مشکلات اقتصادی کشور و نبود اعتبار لازم نیمه کاره باقی مانده است.

وی افزود: درخواست این اداره از مالک باشگاه اکسین تقبل تکمیل ورزشگاه نیمه تمام است ، هر چند در سفر ماه گذشته وزیر ورزش و جوانان به آمل و پیگیری های نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی قول هایی برای پیشرفت ورزشگاه داده شده که امیدواریم با اختصاص اعتبارهای ملی و نیز باشگاه اکسین این ورزشگاه تکمیل و برای مسابقات آماده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلانی که شرکت هلدینگ اکسین در استان های مختلف کشور به خصوص در سال های اخیر در مازندران داشته، قبول و تکمیل ورزشگاه شهید چمران آمل دور از دسترس نیست.

وی تاکید کرد: شهرستان آمل علاقه مندان زیادی در رشته فوتبال دارد و از این حیث نسبت به بازی های این فصل تیم اکسین در کرج تماشاگر نداشت، مطمئنا تیم فوتبال اکسین در صورت انتقال دائم به شهرستان آمل باعث رشد و توسعه فوتبال در مازندران نیز خواهد شد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال اکسین در نخستین فصل حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان با هدایت فیروزکریمی در شهرستان کرج لیگ را آغاز کرد. با تصمیم مدیران این باشگاه و از نیم فصل دوم با اخراج کریمی، هدایت این تیم دسته یکی به یحیی گل محمدی سرمربی محمودآبادی سپرده شد و در مجموع 34 بازی رفت و برگشت با کسب 49 امتیاز و قرار گرفتن در مکان هفتم جدول لیگ را به پایان رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها