خداحافظی فرانچسکو توتی 40 ساله با فوتبال که اسطوره ای بزرگ برای فوتبال ایتالیاست، هنوز هم سرخط اصلی اخبار فوتبالی به شمار می رود.
کد خبر: ۱۰۲۷۶۴۸
این زن کمک کرد تا فرانچسکو توتی اسطوره رم شود +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، فرانچسکو توتی بالاخره به افسانه طولانی مدت خود در رم پایان داد و در نهایت احترام و وفاداری کفش ها را آویخت. او در تمام سال های اخیر هرگز حاضر نشد که رم را ترک نکند. وفاداری او به پیراهن رم باعث شد به پیشنهاد رئال مادرید نه بگوید و برای همیشه فرصت قهرمان شدن در اروپا را از دست بدهد. رم آنقدرها در سال های اخیر جان نداشت که بخواهد به موفقیت بزرگ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

توتی برای ماندن در رم خود علاقه و انگیزه زیادی داشت اما همسرش ایلاری بلزی نیز نقش مهمی را ایفا کرد. او که یکی از مشهورترین مجریان تلویزیون ایتالیاست در سال 2005 با فرانچسکو ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام کریستین و دختری به نام شنل است. توتی می گوید: «حتی زمانی هم که برای مدت کوتاهی برای جدایی از رم انگیزه پیدا کردم این ایلاری بود که از من خواست در این تیم بمانم. » به این ترتیب ایلاری کمک زیادی کرده تا همسرش تبدیل به نماد وفاداری و محبوب ترین بازیکن تاریخ باشگاه رم شود.

ایلاری که مجری فعالی در تلویزیون ایتالیا بود در سال های اخیر کمتر اجرای برنامه های مختلف را بر عهده گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها