درباره علی دایی این روزها خبرهای مختلف و متناقضی می شنویم.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۵۱
3 احتمال درباره علی دایی / آینده مبهم شهریار

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در فصل اخیر هدایت تیم نفت را بر عهده داشت و با این تیم به فینال جام حذفی هم رسیده است. نفتی ها در فینال این رقابت ها باید به مصاف تراکتورسازی بروند. نفت چه ببرد و قهرمان شود و چه ببازد و قهرمانی را از دست بدهد پس از این مسابقه علی دایی را دیگر به عنوان سرمربی به همراه خود نخواهد داشت. در واقع مشکلات مالی در این باشگاه به حدی زیاد است که نه تنها علی دایی که بخش مهمی از بازیکنان این تیم برای فصل جدید با مدیران همکاری نمی کنند.

درباره علی دایی و آینده اش خبرهای مختلفی به گوش می رسد. پیش از هر چیزی گفته شد که وی با سایپا توافق کرده است و مدیران سایپا با این مربی که در لیگ ششم قهرمان لیگ برترشان کرد به توافق رسیده اند. در اینباره اخبار عجیبی هم به گوش می رسید مبنی بر اینکه عابدزاده و خداداد عزیزی دستیاران دایی در سایپا خواهند بود.

دومین احتمال درباره علی دایی که سال گذشته هم احتمالش وقوعش وجود داشت مهاجرت او به آمریکا و مربی گری در ینگه دنیاست. زمزمه های حضور علی دایی در فوتبال آمریکا خیلی وقت است به گوش می رسد و اینکه او قصد دارد به این کشور برود.

اما خبر جدیدی که درباره علی دایی به گوش می رسد احتمال مربی گری اش در سوپر لیگ ترکیه است! این خبر را خبرگزاری میزان می دهد. دراینباره گفته شده که کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی از سوی ترکیه در دست دارد که ممکن است او را به این کشور بکشاند و حداقل یک فصل مربی گری کند.

با اخبار متعددی که درباره علی دایی به گوش می رسد آینده او کاملا مبهم به نظر می رسد. البته او بهتر از هر فرد دیگری می داند که چه آینده ای در فوتبال در انتظارش خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها