دوران بازیگری توتی 25 روز دیگر به پایان می رسد

پایان یک «گلادیاتور»

دوران بازیگری کاپیتان ۴۰ ساله تیم فوتبال رم تا ۲۵ روز دیگر به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۲۳
پایان یک «گلادیاتور»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مونچی مدیر ورزشی جدید باشگاه رم اعلام کرد که فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار این تیم در پایان فصل جاری، خاتمه پیدا می‌کند.

پیش از این هم زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه این فصل، آخرین فصل از دوران بازیگری توتی خواهد بود، شنیده می‌شد و اکنون مونچی این خبر را تأیید کرد و گفت که 28 می (هفتم خرداد) یعنی آخرین هفته از فصل جاری سری A زمانی است که گلادیاتور جالوروسی می‌تواند آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام و به دوران 25 ساله حضورش در این تیم پایان دهد. در آن هفته رم در ورزشگاه المپیکو میزبان جنوا خواهد بود.

مونچی امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه خود گفت: در مورد توتی من مطلع شده‌ام که توافقی میان او و باشگاه صورت گرفته است که به موجب آن امسال آخرین سال بازیگری فرانچسکو در تیم ما خواهد بود و پس از آن او به عنوان یک مدیر در باشگاه به کارش ادامه می‌دهد. فرانچسکو متعلق به رم است و من می‌خواهم تا حد امکان با او نزدیک باشم. من برای دانستن یک درصد از چیزهایی که او می‌داند هم لحظه‌شماری می‌کنم. این توافق دو جانبه بوده و منافع دو طرف در آن لحاظ شده است. ما می‌‌خواهیم به همکاری‌مان با یکدیگر ادامه دهیم و در واقع اگر چنین توافقی صورت نمی‌گرفت اتفاقی زشت رخ می‌داد. فرانچسکو انسان فوق‌العاده‌ای است و ما سعی خواهیم کرد او را حفظ کنیم.

توتی دوران بازیگری خود را سال 1993 در تیم رم آغاز کرد و تا کنون برای این تیم 782 بازی انجام، 306 گل زده و 123 پاس کل داده است. او با این تیم یک قهرمان سری A، دو بار قهرمان جام حذفی و یک بار برنده کفش طلای اروپا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها