سردار آزمون در جلسه ای که با مدیران تیم روستوف داشته اعلام کرده که می خواهد این تیم را در تابستان ترک کند و به یک تیم بزرگ اروپایی برود.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۳
اعلام جدایی از روستوف / دورخیز سردار فوتبال ایران برای لیگ های بزرگ اروپایی

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار در گفت و گو با مدیران تیمش تاکید کرده که در صورت فراهم شدن شرایط می خواهد به یک «تیم بزرگ اروپایی» برود. همین چند روز پیش بود که پیشنهاد چند تیم لیگ برتر انگلیس به علیرضا جهانبخش بسیار خبر ساز شد حالا چطور کسی از پیشنهاد بزرگ سردار آزمون خبری نداشته است؟ گویا سردار آرام و بی سر و صدا جلو می رود و حتی آنقدر حساب شده پیش می رود که در جلسه با مدیران تیمش درخواست کرده اجازه دهند تا او تابستان تیم را ترک کند.

بر اساس گزارش sport-express پیشنهاداتی که سردار در دست دارد از لالیگا، بوندسلیگا و لیگ برتر انگلیس است. اگر بخواهیم دقیق تر وارد جزئیات شویم این پیشنهاد می تواند از تیم ویا رئال و لیورپول باشد که این دومی نیم فصل هم خواستار جذب سردار آزمون شده بود.

قرارداد سردار تابستان با تیم روستوف به پایان می رسد و بعید به نظر می رسد اگر پای پیشنهادات وسوسه کننده اسپانیا و آلمان و انگلیس در میان باشد او همچنان بخواهد به حضور خود در لیگ روسیه و باشگاه روستوف ادامه بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها