سرمربی تیم ملی فوتبال چین درباره کار در این کشور و احتمال بازگشت به فوتبال ایتالیا به صحبت پرداخت.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۸۰
سرمربی تیم ملی چین: اینجا همه پینگ پنگ بازی می‌کنند تا فوتبال

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مارچلو لیپی که هدایت تیم ملی فوتبال چین را بر عهده دارد، درباره مسائل مختلفی با روزنامه کوریره به صحبت پرداخت.

وی درباره کار در تیم ملی چین گفت: اینجا همه عاشق پینگ‌پنگ هستند. با این حال من فکر می‌کنم شرایط در حال تغییر است و فوتبال هم جای خودش را در بین مردم چین دارد پیدا می‌کند. در چین مشکل‌مان مهاجمان هستند. مدافعان و هافبک‌های خوبی داریم اما اینجا اکثر مهاجمان خارجی هستند و ما مشکل داریم. درباره صعود به جام جهانی نیز باید بگویم که ما تلاش می‌کنیم به جام جهانی صعود کنیم هرچند که می‌دانیم این شرایط سخت است. باید حتما سه بازی بعدی‌مان را پیروز شویم و منتظر نتایج ازبکستان باشیم. خوشحالم که چین نسبت به قبل پیشرفت کرده است. در برنامه‌ای که به فدراسیون فوتبال چین ارائه کردم،‌ تاکید داشتم موفقیت در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ بیش از هر چیز برایم اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی چین درباره بازی‌های لیگ ایتالیا نیز گفت: خوشبختانه بازی‌های ایتالیا در چین پخش می‌شود و خیلی از بازی‌ها را می‌بینم. یوونتوس در لیگ ایتالیا سرآمد بقیه تیم‌ها شده است و تیم‌های رم و ناپولی با وجود مربیان خوب، نتوانستند به یووه برسند. فکر می‌کنم در تابستان تغییرات زیادی در نیمکت تیم‌های ایتالیایی رخ بدهد.

لیپی درباره بازگشت به فوتبال ایتالیا گفت: ۵ سال است در چین کار می‌کنم که البته یک سال آن بیکار بودم. قراردادم تا سال ۲۰۱۹ اعتبار دارد. بگذارید تا آن موقع برسد و بعدا تصمیم بگیریم که کار انجام بدهیم.

چهارشنبه شب دو تیم موناکو و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان می‌روند که سرمربی پیشین یووه در ارزیابی خود از این بازی گفت: یوونتوس اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده است. بعید می‌دانم آن‌ها موناکو را دست‌کم بگیرند. در سال‌های اخیر یوونتوس تیم‌های بزرگ زیادی را حذف کرده است. فکر می‌کنم آن‌ها بتوانند در این بازی نیز موفق شوند. یوونتوس مدافعان و مهاجمان خوبی دارد و من حتی امیدوارم که آن‌ها بتوانند سه‌گانه را در این فصل به دست بیاورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها