انصاری خط خورد، طارمی به دنبال کفش طلا؛

ترکیب پرسپولیس برابر ذوب آهن مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ ترکیب 11 نفره تیمش را برای جدال برابر ذوب آهن معرفی کرد و سرخپوشان بعد از 3 روز اعتصاب باید مقابل حریف اصفهانی خود قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۲۷
ترکیب پرسپولیس برابر ذوب آهن مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، پرسپولیسی‌ها که در بازگشت از عمان بنای اعتصاب گذاشتند و در تمرین سه روز اخیر شرکت نکردند، امروز راهی هتل شدند تا خود را برای جدال مقابل ذوب آهن آماده کنند. یکی از دو تیمی که در این فصل مقابل پرسپولیس شکست نخورده تا قهرمان لیگ شانزدهم به دنبال شکستن این طلسم در جدال مقابل شاگردان مجتبی حسینی باشد.

برانکو ایوانکوویچ در این بازی که از ساعت 18 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد از علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور در ترکیب اصلی خود سود برده است.

محمد انصاری به دلیل مصدومیت به این جدال نرسیده است و محسن ربیع خواه همچون دیدار برابر الهلال در قلب دفاعی قرار گرفته تا اینبار زوج سیدجلال حسینی را تشکیل دهد.

بیرانوند در این بازی به دنبال هفدهمین کلین شیت فصل خود است و در این راه جری بنگستون، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و رجب زاده بزرگترین خطر برای دروازه او محسوب می‌شوند.

حسین ماهینی که دومین درخشش او در آسیا نیز توام با انتخابش به عنوان بازیکن منتخب هفته شد، بار دیگر در سمت چپ قرار خواهد گرفت تا مانع از حرکات عناصر هجومی حریف در این جناح شود و در سمت مقابل نیز صادق محرمی به دنبال تداوم درخشش هفته‌های اخیر در ترکیب سرخپوشان است.

کامیابی نیا نیز کار سختی در میانه میدان با توجه به عناصر هجومی حریف خواهد داشت و امیدوار است در فاصله 2 هفته مانده به تصمیم بزرگش برای تمدید قرارداد یا جدایی بتواند عملکرد تاثیرگذاری از خود به جا بگذارد.

در روزی که برانکو عناصر تکنیکی خود را در ترکیب اصلی دارد باید دید سروش رفیعی و محسن مسلمان اینبار خواهند توانست به عنوان پاسور برتر نقش پررنگ خود مقابل مدافعان حریف و مظاهری را به جا بگذارند یا خیر. طارمی نیز در دو هفته مانده به پایان فصل به دنبال عبور از رکورد فصل گذشته اش و کسب عنوان برترین مهاجم لیگ است و باید ضمن گشودن دروازه ذوب، امیدوار باشد انصاری مقابل نفت آبادان روز خوبی را پشت سر نگذارد. علیپور نیز که این روزها به موتور گلزنی این تیم تبدیل شده باید دید موفق به ثبت چهارمین گل پیاپی خود در این هفته خواهد شد تا برای گزینه‌های مدنظر خط حمله پرسپولیس خط و نشان بکشد یا خیر.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور

دیدار دو تیم از ساعت 18 و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها