تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی عقب افتاده خود مقابل منچسترسیتی در خانه حریف به تساوی بدون گل رسید که سیزدهمین تساوی شیاطین سرخ در این فصل از بازی‌های لیگ برتر انگلیس بود.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۳۸
آقای خاص و 24 بازی بدون شکست

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، روند شکست‌ناپذیری تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل لیگ برتر به 24 بازی رسید‌ که این طولانی‌ترین روند بی‌شکستی آنها در تاریخ لیگ جزیره به حساب می‌آید.

البته در زمان سر الکس فرگوسن، منچستریونایتد در فصل 2011-2010 هم توانسته بود در همین تعداد بازی بدون شکست بماند.

منچستری‌ها در این فصل از 24 بازی بدون شکست خود 13 تساوی به دست آورده‌اند و تنها در 11 دیدار پیروز بوده‌اند.

منچستریونایتد تنها یک امتیاز با تیم همشهری خود منچسترسیتی در جدول رده‌بندی فاصله دارد. رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آتی این روزها در لیگ انگلیس بسیار فشرده شده است. در حال حاضر تیم‌های چلسی صدرنشین، تاتنهام دوم، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال جزو تیم‌های بالای جدول لیگ برتر انگلیس هستند.

در دربی شهر منچستر که با تساوی بدون گل به پایان رسید مارکوس راشفورد با 5 پاس صحیح عملکرد بسیار ضعیفی داشت. در صورتی که دروازبانان 2 تیم یعنی کلودیو براوو با 11 پاس صحیح و داوید دخیا با 7 پاس صحیح آمار بهتری نسبت به راشفورد داشتند.

ژوزه مورینیو پرتغالی در این بازی از کاپیتان تیمش، وین رونی هم استفاده نکرد. البته منچستری‌ها در اواخر این بازی 10 نفره کار خود را دنبال کردند. مروان فلینی اولین بازیکنی است که از سال 2014 تا به حال در دربی شهر منچستر از زمین بازی اخراج شده است. تنها 19 ثانیه بین کارت زرد اول و کارت قرمز مروان فیلینی در بازی فاصله بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها