از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فتبال

رای دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات هفته بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ برتر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۴۱
جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتورسازی و محرومیت دستیار قلعه نویی

به گزارش جام جم آنلاین از فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی خود را صادر کرد که در یکی از این آرا تیم تراکتورسازی به خاطر اتفاقات بازی با استقلال به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

جریمه میلیونی صنعت نفت آبادان

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه در دقایق ۳۵،۳۶،۷۲ صورت گرفت. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین غلامحسین امین فر، سرپرست تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد، به جریمه نقدی ۲۰ میلیون ریالی با توجه به سابقه تخلف در هفته چهاردهم لیگ برتر محکوم شد.

نتیجه انضباطی بازی پدیده با تراکتورسازی

دیدار تیم های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی صورت گرفت. تیم پدیده مشهد به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت بازیکنان ماشین سازی و ذوب آهن

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز برگزار و از سوی محمد امین حاج محمدی، بازیکن ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف پس از سوت پایان بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حجت حق وردی، بازیکن تیم ذوب آهن نیز به دلیل ضرب و شتم بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه توهین تماشاگران سیاه جامگان به داور

تیم سیاه جامگان مشهد در دیدار برابر پیکان تهران به دلیل تخلف تماشاگرانش به داور به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتوسازی و محرومیت دستیار قلعه نویی

به دلیل تخلف تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل استقلال تهران مبنی بر فحاشی و پرتاب اشیا و انداختن لیزر (با توجه به سابقه قبلی) طبق بند های یک و سه ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین عادل باباپور، مربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل حمله ور شدن به سوی تماشاگران تیم استقلال تهران و ایجاد درگیری، به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها