سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات:

استقلال بهترین تیم گروه است

سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات تاکید کرد تیمش برای کسب سه امتیاز دیدار برابر استقلال به تهران سفر کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۹۶
استقلال بهترین تیم گروه است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، اولاریو کوزمین که در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه تیمش برابر استقلال شرکت کرده بود در این مورد گفت: بازی دشواری مقابل استقلال خواهیم داشت. استقلال بهترین تیم گروه است و قطعا فردا فشار زیادی بر روی ما از طرف بازیکنان و تماشاگران بوجود خواهد آمد تا بتوانند بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

وی تاکید کرد: البته ما آماده هستیم و در تهران آمده ایم تا سه امتیاز را کسب کنیم و از پیش بازنده نیستیم.

سرمربی الاهلی در ادامه گفت: بازیکنان با تجربه ای در تیم ما حضور دارند که با جو ورزشگاه پر از تماشاگر آشنا هستند و ما بدنبال کسب حداکثر امتیاز در این دیدار هستیم.

کازمین در پاسخ به این پرسش که به نظر شما کدام تیم ها شانس صعود بیشتر به دور دوم را دارند، گفت: به اعتقاد من خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم. نتیجه این بازی تاثیرگذار خواهد بود اما همه چیز در هفته پایانی مشخص خواهد شد.

سرمربی الاهلی در پاسخ به این پرسش که احساس شما از حضور در ایران چیست، گفت: حس ویژه ای به حضور در ایران دارم و فردا مقابل تیم پرطرفدار ایرانی بازی قابل قبولی را برگزار خواهیم کرد.

دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰:۱۵ روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
شما ضعیفید....

نیازمندی ها