فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) تغییرات عمده ای در لیگ جهانی سال 2018 لحاظ کرده است که برگزاری سطح یک این رقابت ها با حضور 16 تیم از جمله این تغییرات است.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۳۵
تغییرات اساسی در لیگ جهانی والیبال / تعداد تیم ها افزایش پیدا کرد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال در سال 1990 به عنوان بخشی از یک برنامهٔ بازاریابی در این رشته ورزشی راه‌اندازی شد تا نشان متمایزی از فعالیت‌های فدراسیون جهانی در اواخر قرن بیستم باشد.

فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری بیست و نهمین دوره این رقابت ها (سال 2018) تغییرات عمده ای لحاظ کرده است که برگزاری سطح یک این رقابت ها با حضور 16 تیم از جمله آنان است.

در گروه مردان این رقابت ها قاره آسیا و اقیانوسیه پنج نماینده (ایران، چین، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا) خواهد داشت و در گروه زنان نیز قاره کهن چهار نماینده (چین، کره جنوبی، تایلند و ژاپن) دارد.

بر این اساس سطح یک «لیگ جهانی جدید والیبال» مردان و زنان سال 2018 با حضور 16 تیم در چهار گروه مقدماتی برگزار می شود که نام کشورهای شرکت کننده در سال 2018 به قرار زیر است:

مردان: برزیل، ایران، چین، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه، آرژانتین، استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان

زنان: برزیل، ایتالیا، آمریکا، چین، صربستان، کره جنوبی، هلند، تایلند، آلمان، ترکیه، ژاپن، روسیه، آرژانتین، جمهوری چک، بلژیک و لهستان

تغییرات عمده دیگری نیز در این رقابت ها ایجاد شده است که در گزارش های بعدی به آنان پرداخته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایراندوست
Japan
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
در خصوص تیم ملی والیبال ایران: بزرگترین حریفانِ ایران، قبل، حین، وتا پایان ست، یا بازی مربوطه عبارتند از:۱- غفلت از توانایی های خود و عدم تمركز روی نقاط قوتمان. ۲- غده سرطانیِ اشتباهاتِ خودی و تكرار و افزایش آنها در طولِ ست و یا بازی مربوطه. ۳- عدمِ توجه و تمركز كافی و مناسب روی نقاط ضعفِ حریف و در نهایت:عدم شناخت و باور منطقی از كیفیت روحی روانی و بازی حریف، صرفا در جریان همان تورنمنت و بازیِ در حالِ جریان، بدون دخالت دادن نام و آوازه و رنكینگ بالای جهانی آنها:( قائل بودن شانس پیروزیِ برابر، در مقابل هر حریفی و استفاده هوشمندانه از قدرتِ معجزه گرِ خودباوری و قبولِ این واقعیتِ مسَلَّم: كه تیمی برنده میشه كه اشتباهات كمتری داشته باشه و باهوش تر عمل كنه- چراكه از نظرِ تكنیكهایِ حتی فردی و آمادگی بدنیِ بازیكنان، با توجه به اردوهای آمادگی بسیار عالی و بازیهای تداركاتی با كیفیتی كه با صاحب نامان جهانی این رشته كه فدراسیون والیبالمون ترتیب داده و میدهد ، در شرایطی اگر نگوییم برتر، كه لااقل برابری با آنها هستیم. با تشكر، و آرزوی سربلندی و فتح سكوهای برترِ جهانی و المپیك برای والیبالیهای عزیز میهن اسلامیمان ایران.

نیازمندی ها