رامین رضائیان اگر با تیم یونانی به توافق نرسد، اگر به لیگ ستارگان قطر نرود و اگر پیشنهادهای روسیه ای او هم صحت نداشته باشد آنگاه یک تصمیم بسیار عجیب می گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۶
بمب خبری استقلال: رامین رضائیان آبی پوش می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، قبلا هم اخبار مربوط به حضور رامین رضائیان در استقلال مطرح شده بود اما منصوریان آن را تکذیب کرد و حتی گفت رضائیان از نام استقلال خرج نکند. اما اینبار موضوع جدی تر است. رامین رضائیان با خاطره ای بد پرسپولیس را ترک کرد و با اینکه نقش زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت اما حتی اجازه پیدا نکرد تا در جشن قهرمانی شرکت کند. پرسپولیسی ها هم که حسابی با او چپ افتاده اند.

شواهد حاکی از این است که پیشنهاد استقلال برای رامین می تواند وارد مرحله جدی تری شود. بر طبق آخرین اخبار رامین رضائیان با تیم پائوک بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده است. هنوز تیمی از لیگ ستارگان قطر برای ادامه فعالیت پیدا نکرده و از سویی پیشنهادهایی از لیگ روسیه هم برای او صحت ندارد.

در شرایطی که او از دست پرسپولیسی ها بسیار ناراحت است بعید نیست استقلال را جدی بگیرد و بخواهد وارد مذاکره ای کاملا جدی شود. هواداران در صورت این انتقال احتمالی چه واکنشی نشان خواهند داد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها