پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا به مصاف الهلال عربستان می رود، تیمی که برانکو آن را رئال مادرید آسیا توصیف کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۲۳
لیگ قهرمانان آسیا / پرسپولیس مقابل رئال مادرید آسیا!

به گزارش جام جم آنلاین ، فردا از ساعت 19:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط کشور عمان تیم های پرسپولیس و الهلال دیدار برگشت خود را در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می کنند. شاگردان برانکو حالا به عنوان قهرمان مقتدر لیگ برتر ایران مقابل الهلال قرار می گیرند. پرسپولیسی ها در گروه D هم اکنون با 5 امتیاز سوم هستند و خطرات زیادی آنها را تهدید می کند. برانکو دوست ندارد تیمی که در ایران قهرمان کرده حالا از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار برود.

سرخ ها باید سه امتیاز کامل این مسابقه را به دست بیاورند در غیر اینصورت مثل همیشه کار آنها به اما و اگر کشیده می شود.

بدشانسی بزرگ سرخ ها این است که جلال حسینی و سروش رفیعی را در اختیار ندارند. هر دو محروم هستند. بدتر از آن محمد انصاری هم به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده است.

قطعا غیبت این سه بازیکن مهم تغییراتی را در چیدمان برانکو به وجود می آورد و حسین ماهینی در این میان نقش متفاوت تری پیدا می کند.

در آن سوی میدان، تیم الهلال عربستان همانند پرسپولیس قهرمان لیگ کشورش شده است. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم با 8 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با خیال راحت به مصاف سرخپوشان پایتخت می رود. برانکو در گفت و گوی اخیر خود این تیم را رئال مادرید آسیا توصیف کرده است. البته با توجه به ستاره های گران قیمتی که این تیم در اختیار دارد این ادعا چندان پربیراه نیست.

یاسر قحطانی قادر به همراهی الهلال عربستان در بازی برابر پرسپولیس نیست.
به هر حال باید دید شاگردان برانکو می توانند با برتری برابر الهلال عربستان امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارند یا نه!
مهند قاسم داور عراقی به همراه محمد علی و واثق مدلل دو هموطنش این بازی را قضاوت می کنند. محمد زیاد داور چهارم این بازی است. دورجی میندو از کشور یونان ناظر بازی و صالح مختار از کشور یمن ناظر داوری این بازی هستند.
بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر یک به پاپان رسید و اکنون دو تیم در بازی برگشت به مصاف یکدیگر می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها