انگار هر چقدر از عمر لیگ برتر می گذرد تعداد جادوگران و رمالان فوتبالی زیادتر می شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۶۹
سایه  رمالان بر سر فوتبالیست ها  / از ورد کف دست تا سوزاندن طلسم!

به گزارش جام جم آنلاین ، فقدان برخوردهای بازدارنده با عوامل جادوگری در فوتبال باعث شده تا آنها نه تنها مانعی برای کار خود نداشته باشند که سال به سال بر تعدادشان افزوده شود. رمالان فوتبالی حالا همانند یک ایجنت فوتبالی برای خود برنامه ای منظم و مدون دارند و کارشان به جایی رسیده که به این مربی و آن مربی وقت می دهند. مشتریان ثابت این رمالان را هم می شناسیم، آنهایی که در تمام سال های گذشته به این رمالان مراجعه می کرده اند و هنوز هم رفت و آمدهایشان به محل سکونت آنها ادامه دارد. البته گاهی اوقات هم این رمالان هستند که به دفتر فلان باشگاه رفت و آمد می کنند. درآمدهای این شیادان در طول سال آنچنان بالا می رود که گاه به اندازه یک بازیکن دستمزد می گیرد. این شیادان که وصله ناجوری به فوتبال ایران هستند وظیفه خطیری در فوتبال دارند! آنها وظیفه دارند با تهیه ورد و جادو یا طلسم بشکنند یا تیم حریف را طلسم کنند! آنها قرار است یا مانع سقوط یک تیم شوند یا اینکه تیم را در جدول بالاتر از چیزی که هست قرار بدهند.

در ادامه می خوانید و متوجه می شوید که سلسله های فعالیت های حماقت بار رمالان و شیادان فوتبالی در لیگ برتر ایران چیست، البته آنها در لیگ دسته یک هم حضور دارند.

ورد کف دست

هنوز می توانیم عکس های مربی ای که کف دستش ورد نوشته شده بود را در گوگل سرچ کنیم و ببینیم. این مربی کف دستش چیزهایی نوشته بود که بعدا مشخص شد که زحمت یکی از رمالان فوتبالی است. در واقع این مربی با پرداخت مبلغی به این رمال مشهور فوتبال ایران از او درخواست کرده بود کاری کند تا تیمش نتیجه بگیرد. رمال محترم هم چاره را در نوشتن یک ورد بی سر و ته بر کف دست این مربی تجویز کرده بود. جالب است بدانید این چهره نه چندان موفق فوتبال ایران قرار است در مقطع دکترا تحصیل کند. تحصیل و آگاهی عمیق نسبت به واقعیت ها ابدا در فوتبال ایران ارتباطی با هم ندارند.

فوت می کنم ، پول می گیرم !

همانند یک فوتبالیست که پست تخصصی خودش را دارد رمالان و جادوگران فوتبالی هم نیز هر کدام برای خود تخصص پیدا کرده اند. یکی خوب طلسم می نویسد یکی هم خوب فوت می کند. خوب فوت کردن هم یکی از منابع درآمدی رمالان و جادوگران است. یکی از مربیان خرافاتی که البته در سال های اخیر دیگر نامی خوش میان اهالی فوتبال ندارد مدام با یکی از رمالان فوتبالی رفت و آمد دارد. او که دیگر دستش برای همه رو شده می گوید چه اشکالی دارد برای باز کردن گره مشکلاتمان متوسل به اذکار الهی شویم؟!

به هر حال رمال مخصوص این مربی ادعا دارد با وردهایی که هرگز آن را در اختیار کسی نمی دهد قادر است باعث پیروزی یک تیم و شکست تیم دیگر شود. او در زمان برگزاری مسابقه در ورزشگاه حضور دارد و به این تیم و آن تیم فوت می کند!

ادرار پشت دروازه

این یکی از خجالت آورترین کارهای شیادان فوتبالی است. آنها با مربیان ساده لوح و البته کم سوادی مثل ( ... ) مذاکره می کنند و رفع طلسم از تیم بحران زده آنها را اجابت مزاج پشت دروازه می دانند. این خبر قبلا در فوتبال ایران حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

سوزاندن ورد

گرفتن ورد و طلسم از رمالان فوتبالی هم هزینه زیادی در بردارد. این طلسم ها و وردها گاهی اوقات برای این نوشته می شوند که سوزانده شوند. یکی از خبرنگاران می گوید قیمت این طلسم های سوزاندنی حدود سه ، چهار میلیون تومان است. راست و دروغش با راوی...

سرنوشت هواداران رمالان

آنهایی که مدام با جادوگران و رمالان فوتبالی ارتباط دارند کاملا مشخص است. تیم هایشان مدام به دست یک سقوط میکند و یا اینکه همیشه در بحران هستند. البته با توجه به خرافات بی پایانی که ما ازاین مربیان سراغ داریم لابد می گویند اگر همین رمالان نبودند وضع ما از این هم بدتر بود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها