علی دایی و زلاتان ابراهیموویچ از لحاظ فوتبال بازی کردن تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. زلاتان هنوز فوتبال بازی می کند ولی دایی سال هاست بازنشسته شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۹۶
علی دایی و زلاتان ابراهیموویچ از این لحاظ با هم شباهت دارند!

به گزارش جام جم آنلاین ، زلاتان هر چند تکنیک قابل توجهی ندارد اما حداقل از علی دایی که هیچ تکنیکی نداشت تکنیکی تر محسوب می شود. البته شباهت های بین این دو اسطوره فوتبال ایران و سوئد بسیار زیاد است.

هر دو مشهورترین ورزشکاران کشورهای خودشان (ایران و سوئد) محسوب می شوند. هر دو برترین گلزنان تاریخ تیم ملی کشورشان هستند، البته علی دایی نه تنها برترین گلزن ایران که هم اکنون رکورددار گل ملی جهان و آقای گل جهان نیز هست. هر دو اخلاق به خصوصی دارند و هر دو مخالفانشان زیاد است! البته با توجه به باشگاه هایی که زلاتان در آنها بازی کرده این دو از جهات بسیار زیادی قابل مقایسه نیستند اما یک نوع خصوصیات اخلاقی آنها بسیار به هم نزدیک و شبیه است.

چندی پیش یک نشریه آمریکایی زلاتان را خودشیفته ترین فوتبالیست دنیا معرفی کرد. در این گزارش آمده بود که زلاتان در گفت و گوهایش وقتی می خواهد درباره خودش صحبت کند نام خودش را به عنوان سوم شخص به کار می برد که یک نوع نشانه خودشیفگتی است و مثلا می گوید: «هیچکس از زلاتان بهتر نیست....». علی دایی نیز در صحبت هایش معمولا نام خودش را به عنوان سوم شخص به کار می برد. این هم یک جمله از مصاحبه اخیر او : «علی دایی به دنبال پست و مقام نیست»...

آیا علی دایی هم خودشیفته است؟ شاید در گذشته این چنین بود اما بالارفتن سن باعث شده تا علی دایی آرام تر باشد اما هنوز برخی از ویژگی های دوران جوانی خود را دارد....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
۰
۰
چرا توهین می كنی ؟ علی دایی هیچ تكنیكی نداشت ؟ ولی آقای گل جهان شده . اگر تكنیكی نداشت پس این موفقیت ها ازكجا آمده ؟ منظور شما از تكنیك توپ چرخاندن وخراب كردنه ؟! بازیكن مهاجمی پیدا كن كه مثل علی دایی پاسهای نفوذی و موثر وناگهانی بدهد . گل زدن دیگه به جای خود .!

نیازمندی ها