مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب برگزار می شود و چهره تیم های صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۸۳
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / بارسا ؛ در جستجوی معجزه

به گزارش جام جم آنلاین ، امشب و فردا شب بازی های بسیار مهمی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شوند.

مهم ترین دیدار تقابل بارسلونا و یوونتوس است. دیدار رفت در تورین ایتالیا با برتری سه بر صفر یوونتوس به پایان رسید تا بارسلونا برای صعود به مرحله بعد باز هم به معجزه نیاز داشته باشد.

پس از اتفاقات عجیب و غریب دیدار بارسلونا با پاری سن ژرمن هواداران این تیم باز هم امید دارند که بازیکنان تیمشان با کاری شبیه معجزه پیروزی بزرگی به دست بیاورند. اما نه یوونتوس شبیه پاری سن ژرمن است و نه معجزه همیشه اتفاق می افتد. قرار هم نیست همیشه اشتباهات داوری وجود داشته باشد.

دیدار تیم های بارسلونا و یوونتوس از ساعت 23:15 دقیقه فردا شب در نیوکمپ برگزار می شود.

موناکو و دورتموند نیز برگزار کننده دیدار مهم دیگر فردا شب هستند. دیدار رفت تحت تاثیر انفجاری حوالی اتوبوس دورتموند قرار گرفت، انفجاری که باعث شد تا بازی 24 ساعت به تعویق بیفتد و علاوه بر آن بارترا مدافع اسپانیایی دورتموند مصدوم شود. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود موناکو به پایان رسید تا پس از آن انفجار دومین شوک هم به دورتموند وارد شود.

بایرن مونیخ و رئال مادرید و از سویی دیگر لسترسیتی و اتلتیکومادرید در دیگر دیدارهای امشب به میدان می روند.

طبق اعلام سران بایرن، مصدومیت هوملس برطرف شده و برای حضور در این بازی مشکلی ندارد پس تنها غایب بایرن، اخراجی بازی رفت، خاوی مارتینس خواهد بود. زیدان در بازی ابتدای هفته در لیگ به مثلث مخوف خود (BBC) استراحت داد تا بیل، بنزما و رونالدو با آمادگی کامل به بازی بزرگ سانتیاگوبرنابئو برسند، هر چند در نهایت مشخص شد که بیل این بازی مهم را از دست خواهد داد و حتی بال ولزی کهکشانی‌ها ممکن است به ال‌کلاسیکو هم نرسد. جایگزین احتمالی وی ایسکو خواهد بود که در بازی اخیر رئال مادرید مقابل خیخون 2 گل زد و عامل اصلی پیروزی تیمش بود. زیدان در غیاب پپه، ناچو را به قول معروف لای پرقو قرار داده و به همین دلیل در آخرین تمرین تیمی به او و راموس استراحت داد.

دیدار لستر با اتلتیکومادرید و همچنین رئال مادرید با بایرن مونیخ هر دو راس ساعت 23:15 امشب آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها