جان تری کاپیتان چلسی پس از 22 سال با این تیم وداع می کند.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۶۸
وداع اسطوره با آبی های لندن / جان تری هم رفت

به گزارش جام جم آنلاین ، جان تری مدافع چلسی و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس بالاخره تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از چلسی را مطرح کرد.

او روز گذشته رسما اعلام کرد که در پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس برای همیشه با تیمی که 22 سال در آن بازی کرد وداع می کند.

جان تری که افتخارات زیادی چون قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارد این فصل چندان در ترکیب تیم کونته به میدان نرفت تا مجاب به رفتن از این تیم شود.

تری موفق‌ترین کاپیتان چلسی بوده است که توانسته از سال ۲۰۰۴ با این تیم ۳ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، چهار عنوان درجام حذفی، دو عنوان در کارلینگ کاپ و یک عنوان در لیگ قهرمانان اروپا بدست آورد. وی یکی از ۵۵ نفری می‌باشد که بیشتر از ۵۰۰ بازی برای چلسی انجام داده‌اند. تری پس از برد ۱-۰ چلسی در برابر منچستر یونایتد در ۲۰۰۷، اولین کاپیتانی است که جام بازی‌های حذفی را در ورزشگاه ومبلی بالای سر برد و همچنین اولین بازیکنی‌ است که در این ورزشگاه گل ملی زده است.

وی همچنین ۷۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال انگلیس انجام داده‌است.

البته جان تری زمانی به منفورترین بازیکن انگلیس تبدیل شده بود. رسوایی های اخلاقی و اتهامات نژادپرستانه اصلی ترین دلایل منفوریت او نزد هواداران چلسی بودند اما او اکنون دوباره دل هواداران چلسی را به دست آورده است و به عنوان یک اسطوره محبوب از این تیم می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها