در آستانه بازی با استقلال صورت گرفت

پیام قلعه​نویی به هواداران تراکتورسازی

سرمربی تیم تراکتورسازی در آستانه دیدار این تیم مقابل استقلال به هواداران تیمش پیام داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۱۷
پیام قلعه​نویی به هواداران تراکتورسازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در آستانه دیدار تراکتورسازی - استقلال، پیامی خطاب به هواداران تیمش داد. سرمربی تیم تراکتورسازی اظهار داشت: اجازه بدهید اول به‌خاطر اتفاقاتی که در برخی مناطق شمال‌غرب کشور رخ داده، به مردم بزرگ ایران و مخصوص آذری‌های عزیز تسلیت بگویم. برادرانه پرشورها را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل تیم استقلال به حضور در ورزشگاه دعوت می‌کنم. از آنها خواهش می‌کنم کارهای اخلاق‌مداری و کارهایی که جزو فرهنگ خوب آذربایجان است را مانند بازی با النصر، در دیدار مقابل استقلال هم انجام بدهند.

«احترام به تیم حریف و تشویق تیم خودی»، قلعه‌نویی با بیان این جمله، ادامه داد: برد و باخت در فوتبال وجود دارد. الان هیچ‌کس از قهرمانی پرتغال در جام یوفا صحبت نمی‌کند، چون این‌ها دیگر به آمار و تاریخ پیوستند.

قلعه‌نویی به اتفاقات دیدار ماشین‌سازی - پرسپولیس اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی که اخیراً افتاده، هم به فرهنگ مردم آذربایجان و تیم بزرگ تراکتورسازی لطمه زده است. تماشاگران واقعی تراکتورسازی، تماشاگردان دیدار تراکتورسازی - النصر هستند. هواداران ما، مردم بزرگی هستند، خواهشم از آنها این است که دیدار مقابل استقلال هم بزرگی‌شان را در ورزشگاه به همه نشان بدهند. امیدوارم آنها به تیم حریف احترام بگذارند و تیم خودشان را تشوق کنند، وگرنه نتیجه دست خدا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها