هفته سی و دوم لیگ دسته اول

پارس جم به صدر جدول رسید

هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول با صعود تیم پارس جنوبی جم به صدر جدول و کمتر شدن شانس ملوان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۷۹
پارس جم به صدر جدول رسید

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هفته سی و دوم از لیگ دسته اول عصر امروز دوشنبه با انجام ۹ بازی پشت سر گذاشته شد که در حساس ترین این بازی ها پارس جم در یک بازی شش امتیازی مقتدرانه از سد ملوان گذشت و سپیدرود در عین ناباوری در خانه خود متوقف شد تا جای این دو تیم در مکان های اول و دوم جدول عوض شود.

خونه به خونه یک - فجر سپاسی یک؛ خونه به خونه از پس فجر سپاسی بر نیامد

​تیم خونه به خونه که تا همین یکی دو هفته پیش هنوز شانس صعود به لیگ برتر داشت، در یک بازی خانگی مقابل تیم پایین جدولی فجر سپاسی متوقف شد تا عملا حتی روی کاغذ هم شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشد. در این بازی ابتدا روح الله باقری تیم میزبان را پیش انداخت و غلامرضا پور از تیم فجر سپاسی این گل را پاسخ داد تا دو تیم در پایان امتیازات را به مساوی تقسیم کرده باشند.

مس رفسنجان یک - بادران ۲ ؛ پیروزی قابل توجه بادران در رفسنجان

شاگردان محمد ربیعی که در نیم فصل دوم بهترین نتایج ممکن را گرفتند تا به بالای جدول برسند، در ادامه نتایج خوب شان موفق شدند میزبان خود مس رفسنجان را هم مغلوب کنند تا با ۵۲ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول قرار داشته باشند. البته این تیم علیرغم جایگاه خوبش در جدول هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد. در این بازی مصطفی نوروزی برای بادران ۲ گل زد و تنها گل تیم میزبان را احسان پیرهادی به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک یک - گل گهر سیرجان یک؛ توقف وینگو در ایستگاه آلومینیوم

تیم گل گهر سیرجان هنوز هم می تواند به برخی اتفاقات در دو هفته پایان برای صعود دل ببندد. چون همچنان روی کاغذ شانس صعود دارد. اما مساوی این تیم برابر شاگردان مهدی پاشازاده در اراک به مراتب شانس سیرجانی ها برای لیگ برتری شدن را کم کرد. در این بازی ابتدا روح الله عرب از روی نقطه پنالتی تیم میزبان را پیش انداخت و سپس امین حاجی زاده برای تیم گل گهر گلزنی کرد تا این دیدار هم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان برسد.

راه آهن یک - مس کرمان صفر؛ مس در ایستگاه راه آهن فرو ریخت

مس کرمان هم که از تیم های خوب این دوره از مسابقات بود، در تهران مغلوب راه آهن شد. راه آهنی ها که اندکی خطر سقوط را بالای سر خود احساس می کردند، با این نتیجه عملا از ورطه سقوط جان سالم به در بردند. کریم ابراهیمی زننده تک گل پیروزی بخش تیم میزبان در این بازی بود.

فولاد یزد یک - نساجی صفر؛ نساجی در یزد زانو زد

نساجی که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفت و از بالای جدول به سمت میانه جدول سقوط کرد، در یزد و مقابل فولاد هم پذیرای شکست شد. فولاد یزد که به شدت به امتیازات این بازی برای بقا نیاز داشت با تک گل عباس یحیی بیگی به پیروزی رسید. این تیم برای بقا باید در انتظار دو هفته پایانی و اتفاقات آن بنشیند.

سپیدرود یک - ایرانجوان یک؛ سپید رود در خانه کم آورد

در روزی که سپیدرود می‌توانست با یک پیروزی خانگی یک گام بلند به سوی لیگ برتر بردارد، مقابل ایرانجوان متوقف شد تا جای این تیم در صدر جدول با پارس جم عوض شود. در این بازی ابتدا حسین کعبی برای سپیدرود گلزنی کرد و سپس حجت اسلامی بازی را به تساوی کشید.

اکسین یک - نفت مسجد سلیمان یک؛ دربی کاپیتان های سابق استقلال و پرسپولیس برنده نداشت

دیدار تیم های اکسین البرز و نفت مسجد سلیمان را می توان دربی بین دو کاپیتان سابق تیم های استقلال و پرسپولیس، یحیی گل محمدی و محمود فکری دانست. در این بازی که از نظر جدولی حساسیت بالایی هم نداشت، دو تیم در پایان نود دقیقه تن به تساوی یک - یک دادند.

پارس جم ۲ - ملوان صفر؛ پارس جم، برنده بزرگ هفته

پارس جم را باید پیروز بزرگ این هفته دانست. این تیم نه تنها موفق شد در یک دیدار سخت بر حریفی مستقیم با نتیجه دو بر صفر غلبه کند، بلکه با استفاده از تساوی خانگی سپیدرود مقابل ایرانجوان این فرصت را یافت تا خود را به صدر جدول رده بندی این مسابقات برساند. حالا و در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت ها باید از پارس جم بعنوان اصلی ترین شانس برای رسیدن به لیگ برتر نام برد. در این دیدار نفس گیر و سخت سعید محمدی فر و علی دشتی برای تیم میزبان گلزنی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها