سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با الریان تمام شده و باید با تمرکز بالا برابر تیم ماشین‌سازی به میدان برویم و پس از قهرمانی در لیگ برتر به مصاف الهلال برویم.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۴۴
برانکو: با برد ماشین‌سازی و قهرمانی در لیگ به مصاف الهلال می‌رویم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ پیش از آغاز تمرین امروز پنجشنبه در خصوص فراموش کردن دیدار با الریان صحبت کرد و گفت: ما در آن دیدار مستحق برد بودیم اما همه چیز تمام شده و باید برای برد برابر تیم ماشین‌سازی و قهرمانی در لیگ برتر، با تمرکز بالا به مصاف تیم الهلال برویم. ما پتانسیل لازم برای کسب سه امتیاز برابر حریف عربستانی را داریم و باید ثابت کنیم که شایسته حضور در این رقابت‌ها هستیم.

وی در خصوص انجام بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر افزود: باید در بازی‌های پیش رو در لیگ برتر نیز با قدرت تمام به میدان برویم. ما باید برای آمادگی بیشتر و حفظ شرایط تیم و کسب امتیازات لازم از مجموع بازی‌های لیگ، این فصل را به اتمام برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
آقای برانك تو مرد خانه ای . اگر مرد میدان بودی تیمهای عربی را می بردی ؟!!!
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اگر داور ایرانی باشه تیم های عربی راهم می برید .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
اعظم خانم اگر داور ایرانی باشه تیمهای عربی و غیر عربی را هم می بریم . ولی چه فایده كه نمی شود .
saman
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
ندیدی داور پنالتی پرسپولیس رو نگرفت؟بابا بعضیا عجب رویی دارن كل بازی های یك فصل یك تیم رو ربط میدن به داوری واقعا بعضیا توهم دارن
محمد.. شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
بعمل كار بر آید .. به سخندانی نیست .. والا من هم میتوانم وعده بدهم . در ضمن تیم ملی در آسیا . نشان داده كه از بهترین هاست .. اما از تیم های باشگاهی در آسیا . فعلا . امیدی برای كسب مقام نمیرود . تا بعد خداوند چه بخواهد .؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها