رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رفتن به مراحل بعدی در مسابقات جام‌های جهانی از اهداف فدراسیون فوتبال است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۵۱
تاج: فیفا نامه نگران‌کننده‌ای درباره بازی با چین برای ما فرستاد

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی تاج در نشست خبری صبح امروز (یکشنبه) خود که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، با تبریک سال نو گفت: موضوعی که ضرورت ایجاد کرد که نشست امروز را برگزار کنیم، توضیحاتی درباره مسائل انضباطی بود. جلسه‌ای در این باره داشتیم و اکنون می‌خواهم توضیحاتی ارائه دهم. برای برگزاری مسابقه تیم فوتبال مربی سازمان لیگ داور و ارکان اینچنینی نیاز است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شرایط و حال فوتبال ایران در حال حاضر بسیار خوب است و آماده می‌شویم تا در مسابقات جام‌جهانی رده‌های مختلف شرکت کنیم. ما در رده جوانان بعد از 16 سال موفق به صعود به جام جهانی شدیم و از نظر ما مطلوب این است که حالا پس از حضور در جام جهانی به مرحله بعد نیز صعود پیدا کنیم و این موضوع یکی از اهداف ما است.

تاج ادامه داد: تیم جوانان اردوی خوبی پشت سر گذاشته و در حال آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جام جهانی است. ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم حضور فعالی در آن مسابقات داشته باشیم. مسابقات جام جهانی از 23 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و با تیم‌های کاستاریکا، زامبیا و پرتغال هم‌گروه هستیم و ارزیابی ما از گروه‌مان مثبت است. امیدواریم پس از 16 سال دوری از این مسابقات از گروه‌مان صعود کنیم.

وی عنوان کرد:‌ 7 اردیبهشت در جام جهانی فوتبال ساحلی حاضر خواهیم شد تا از عنوان قهرمانی آسیا، نایب‌قهرمانی جام بین قاره‌ای و پنجمی خود در رنکینگ فوتبال ساحلی دفاع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: تیم نوجوانان ما در حال آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی است و ارزیابی ما از این تیم نیز بسیار مثبت است. هم اینکه در رده‌های مختلف موفق به صعود به جام جهانی و حضور در بین بهترین تیم‌های دنیا شده‌ایم عملکردی مثبت است و فدراسیون از ارکان این تیم‌ها راضی است. رفتن به مراحل بعدی در مسابقات جام‌های جهانی از اهداف فدراسیون فوتبال است.

تاج در خصوص تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: ما تیم ملی فوتسال را برای جام جهانی آماده می‌کنیم و در این راه آکادمی و امکانات خوبی برای فوتسال ایران مهیا کردیم تا بتوانیم از جایگاه سومی جهان خود و قهرمانی آسیا دفاع کنیم.

وی ادامه داد: تنها مسئله‌ای که این روزها باعث نگرانی ما شده است، شرایط و فضای مسابقاتی است که در فوتبال کشور برگزار می‌شود. ما با یک عدد معقول 40 تا 45 میلیاردی موفق شدیم بالاتر از کشورهای متمول آسیا به عنوان بهترین تیم آسیا انتخاب شویم که این موضوع برای فوتبال کشور یک امتیاز مهم است. این موفقیت‌ها با تلاش باشگاه‌ها، صداوسیما و رسانه‌ها به دست آمده اما تنها نگرانی ما مسائلی است که در برگزاری مسابقات فوتبال به وجود آمده است.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با همکاری رسانه‌ها و صداوسیما که می‌تواند نقش پررنگی در آگاه‌سازی تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر می‌شوند مشکلات را از سر راه برداریم. مشکلاتی که ممکن است برای فوتبال ایران غیرقابل جبران باشد.

تاج ادامه داد: در بازی با چین متاسفانه اتفاقاتی افتاد که ما نامه‌ای نگران‌کننده دریافت کردیم. ناظر مسابقه و داور گزارش بدی از پرتاب نارنجک ارسال کردند که فیفا در این خصوص از ما سوالاتی را پرسیده است که باید پاسخ دهیم. همچنین برخی تماشاگرها پرچم‌های فیفا را پایین آوردند که باید در این خصوص نیز جریمه مالی پرداخت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ف.ش
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
۰
۰
حالا هی بگید تماشاگر نما هستن . .....

نیازمندی ها