هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز می شود که پرسپولیس در دیداری حساس و نفسگیر به مصاف الریان قطر می رود.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۹۱
پرسپولیس در اندیشه جبران مافات / استقلال خوزستان مقابل لخویای پولدار و قهرمان

به گزارش جام جم آنلاین ، از گروه های D و B پرسپولیس و استقلال خوزستان به میدان می روند. در این میان شرایط برای پرسپولیس سخت تر است چرا که بازی رفت به الریان را باخت و حالا در اندیشه جبران مافات است.

پرسپولیس دیدار رفت را با نتیجه سه بر یک به الریان باخت. آن شکست باعث شد تا در پایان بازی های مرحله رفت پرسپولیس در رتبه سوم گروه قرار بگیرد. البته پرسپولیس در حالی به عنوان تیم سوم برای جبران شکست سه بر یک مقابل الریان قرار می گیرد که در لیگ برتر ایران در آستانه قهرمانی قرار دارد. به هر حال اگر پرسپولیس فردا باز هم امتیاز از دست بدهد همه چیز به نفع این تیم قطری و البته الهلال عربستان پیش می رود. در واقع پرسپولیس با از دست دادن امتیاز شانس های خود را برای صعود کم می کند.

پرسپولیس فردا در حالی مقابل نماینده قرار قرار می گیرد که فرشاد احمد زاده را در اختیار ندارد. این بازیکن مصدوم است. در برابر هافبک و خط حمله هجومی الریان شاید اوضاع تا حدودی نگران کننده باشد اما خبر قهر سباستین سوریا ستاره تیم السد از این تیم می تواند از لحاظ روحی برای پرسپولیس خوب و مثبت باشد. شنیده می شود سوریا که اروگوئه ای است به تمرینات برگشته اما به احتمال فراوان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان نمی رود.

الریان در حساس‌ترین بازی اخیر خود در لیگ ستارگان قطر در بازی خانگی مقابل العربی به تساوی دست پیدا کرد تا فاصله‌اش با لخویا و السد که در رده اول و دوم جدول هستند، دو رقمی شود.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند فردا در ورزشگاه پر از تماشاگر به مصاف الریان بروند و این اتفاق به احتمال خیلی قوی رخ خواهد داد مگر اینکه صحبت‌های مطرح شده در مورد چند برابر شدن قیمت بلیت این مسابقه صحت داشته باشد. بدون تردید حضور پرشور هواداران پرسپولیس در این بازی تاثیر‌گذار خواهد بود از این جهت تجربه ثابت کرده عرب‌ها در ورزشگاه پر از تماشاگر دچار مشکل خواهند شد.

داور وسط این بازی ساتو ریجی، کمک داور اول ساگارو تورو، کمک داور دوم ساماچی هیروشی از ژاپن هستند و داور چهارم حسین ابو یحیی از لبنان است.

استقلال خوزستان- لخویا

استقلال خوزستان موفق ترین نماینده ایران در دور رفت هم از قهرمان لیگ ستارگان قطر یعنی لخویا قرار میگیرد. خوزستانی ها تنها تیم ایرانی بدون شکست لیگ قهرمانان آسیا تا اینجا هستند و امیدوارند به روند موفقیت آمیز خود ادامه بدهند. استقلال خوزستان از چهار بازی هفت امتیاز گرفت و امروز هم با اینکه می داند حریفش لخویای قهرمان و پولدار است به دنبال پیروزی می گردد.

البته این تیم در بازی آخر خود در لیگ برتر مقابل سیاه‌جامگان شکست خود تا مشخص شود بازیکنانش انگیزه چندانی برای ادامه لیگ نداشته و تمام توان خود را برای بازی با لخویا به کار گرفته‌اند.

مشکلات مالی استقلال خوزستان تقریبا بهتر شده و این مسئله باعث شد بازیکنان این تیم در سال جدید در شرایط بهتری از نظر روحی در تمرینات و بازی‌های تیمشان ظاهر شوند. استقلالی‌های خوزستان خیلی دوست دارند اولین تیم صعود کننده به مرحله حذفی در بین نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها باشند و اگر موفق شوند در این مسابقه پیروز شوند به احتمال خیلی زیاد این اتفاق رخ خواهد داد. نتیجه تساوی در این دیدار هم می‌تواند نتیجه خوبی برای تیم اهوازی باشد.

استقلال تهران و ذوب آهن دو نماینده دیگر کشورمان روز سه شنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

برنامه بازی‌های منطقه غرب آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه 21 فروردین ماه

گروه D

پرسپولیس - الریان قطر (ساعت 19)
الهلال عربستان - الوحده امارات (ساعت 21:30)

گروه B

لخویا قطر - استقلال خوزستان (ساعت 20)
الجزیره امارات - الفتح عربستان (ساعت 20:15)

سه‌شنبه 22 فروردین

گروه A

لوکوموتیو تاشکند - استقلال (ساعت 15:30)
التعاون عربستان - الاهلی امارات (ساعت 22:30)

گروه C

ذوب‌آهن - بنیادکار (ساعت 20)
العین امارات - الاهلی عربستان (ساعت 20:05)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها