بی توجهی شدید به تیم ملی فوتبال بانوان و رها کردن آن به مدت دو سال باعث شد تا ملی پوشان فوتبال ایران که پس از دو سال در یک مسابقه رسمی به میدان می رفتند مقابل تیم بدون رنکینگ میانمار تن به شکست دو بر صفر بدهند.
کد خبر: ۱۰۱۵۱۴۳
نتیجه رها کردن 2 ساله تیم ملی فوتبال بانوان / شکست مقابل میانمار بدون رنکینگ!

به گزارش جام جم آنلاین، نخستین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از سری رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل میانمار ساعت 12:30 به وقت تهران با قضات تیم داوری از چین برگزار شد و در نهایت شاگردان آزمون این مسابقه را با نتیجه دو بر صفر به سود میانمار واگذار کردند.

کین لیانگ به عنوان داور وسط و چوی یونگمی و فانگ یان به عنوان کمک های اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند. همچنین سیاو می نیز داور چهارم این بازی بود. کیم سی این از کره جنوبی به عنوان نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و جاکویی هورفورد از استرالیا به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور داشتند.

تیم ملی ایران با ترکیب الهام عنافچه، کویستان خسروی ، زهرا قنبری، افسانه چترنور، شبنم بهشت ، سارا قمی ، فروغ موری (فاطمه قاسمی دقیقه 41)، پروین فرهادی (کوثر کمالی 46)، سمانه چهکندی (سارا ظهرابی 66)، فاطمه گرایلی و مریم یکتایی امروز به مصاف میانمار رفت. فاطمه قاسمی در دقیقه 82 از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

شکست مقابل میانمار بدون رنکینگ از شاهکارهای فدراسیون فوتبال محسوب می شود. تیمی که بدون تدارکات مناسب و آن هم پس از دو سال به میدان رفت مقابل میانمار که هیچ مقابل تیم های گمنام شاخ آفریقا و جزایر ناشناخته اقیانوس آرام هم شکست می خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها