دو کاراته کای کشورمان در دیدار نهایی رقابتهای کاراته وان امارات حریفان روسی و یونانی خود را شکست داده و به مدال طلا دست پیدا کردند.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۷۵
سعید علیپور و فاطمه چالاکی طلایی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سعید علیپور کاراته کای کشورمان که روز گذشته با برتری مقابل حریفانی از امارات، الجزایر، لوکزامبورگ، کامرون روسیه و عربستان به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود در دیدار نهایی برابر «کستوس دیونسیوس» از یونان به برتری یک بر صفر دست یافت و به نشان طلای این وزن دست پیدا کرد.

فاطمه چالاکی دیگر نماینده ایران در دیدارهای نهایی، برای کسب مدال طلای وزن ۵۵- کیلوگرم «والریا فیناشکبا» از روسیه را 2 بر صفر شکست داد و دومین طلای تیم کشورمان در این دوره از رقابتها را به خود اختصاص داد. وی با برتری مقابل ماکائو، چین تایپه، ترکیه، اندونزی و زهره برزگر از کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کره بود.

پیش از علیپور و چالاکی، امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم، نگین باقری و ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی و تیم دانشگاه آزاد با ترکیب روشنی، ساجدی فر و تدین در کاتای تیم موفق به کسب چهار مدال برنز برای تیم ملی کشورمان شده بودند.

مرحله سوم لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان با حضور ۸۹۲ کاراته کا از ۷۷ کشور روز جمعه در امارات آغاز و عصر امروز به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها