همسر فوتبالیست چینی: روابط خارج از ازدواج دلیل اشتباه او در بازی با ایران بود. در صحنه گل ایران به چین، ضربه اشتباه مدافع تیم ملی چین در یک رفت و برگشت به مهاجم ایران رسید و او با یک ضربه محکم تک گل بازی را وارد دروازه چین کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۶۸
همسر فوتبالیست چینی بعد از بازی با ایران از او طلاق گرفت

به گزارش جام جم آنلاین همسر جیانگ ژیپنگ در شبکه های اجتماعی نوشته که تقاضای طلاق کرده است.

خانم ژانگ ژیوو گفته است: "در چهار سالی که از ازدواج ما می گذرد، او سه و سال نیم با زنان دیگر خوابیده. حالا هم می خواهد مرا دق بدهد."

به گزارش خبرگزاری فرانسه، او عکسی از جیانگ ژیپنگ در شبکه ویبو منتشر کرده که او را در حال مغازله با زن دیگری نشان می دهد. همسر جیانگ ژیپنگ از فدراسیون فوتبال چین و اداره ورزش استان گوانگدونگ خواسته او را برای همیشه از فوتبال حرفه ای "اخراج" کنند. فدراسیون فوتبال چین هنوز در مورد اتهام‌های مطرح شده اظهارنظر نکرده است.

منبع : رکنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
امیر
United States
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
باید از چین آدم بیاریم كه( مغازله) رو معنی كنه!!!!!!!
فخری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
مگر اینجا عربستان است ِِمغازله؟؟؟؟؟؟خوب روت نمیسه خبر ننویس اگر هم مینویسی فارسی بنویس.
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
من نمیدونم چرا ما اینقدر عاشق عربی هستیم بابا آیت الله آملی هم میگه میشه قرآن رو به فارسی نوشت حالا بعضی اصرار دارن اسم تجهیزات نظامی ایران رو هم عربی بذارن كرار قاهر زلزال و... حالا جالبه پاكستان موشك میسازه اسمش رو فارسی میزاره موشك كوتاه برد شاهین و ... یكی بگه اینجا در این كشور عزیز فارسی ما كی عرب شدیم خودمون خبر نداریم.
hossein
Canada
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
سلام
این خبر رو یا شما از بی بی سی یا اونا از شما كپی كردند. یه كم تغییر تو كپی و استفاده نكردن از همان جمله ها شاید برای خبرگذاری حرفه ای لازم باشه
بهادری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
مغازله؟!!!
لطفا جوری بنویسید كه ما كم سوادها هم بفهمیم!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
بهادری عزیز و آقا امیر، آیا بهتر نیست كه شما كمی بیشتر مطالعه كنید و سطح معلومات خود را بالا ببرید كه مجبور نباشید با این لحن طنزآلود و تمسخرآمیزی از كاربرد یك كلمه ای كه در ادبیات ما بسیار تكرار شده انتقاد كنید!!!
اگر معنی طنزآلود و تمسخرآمیز را هم نمی دانید برایتان معنی كنیم !!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
همان بهتر كه طلاق گرفت چون چیزی از فوتبال نفهمیده-نمی تواند درك كند كه اگر آن گل به ثمر نمی رسید ایران فشار را تا به گل رسیدن حفظ می كرد.
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
بهتر
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
این مغازله با اون غزل حصار یكیه؟
ramtin
Denmark
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
اگر شیر شتر خورده بودی میفهمیدی مغازله یعنی‌ چه
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
۰
۰
غیر ازاصغر آقا بقیه كامنتها خیلی بی ادبانست . نرم افزار موبایل هم كه درنوع خودش شاهكاری هست ! خیلی جالبه اینها شب تاصبح توی اینستاگرام ازاین دست لغت می بینند وحتی خودشان می گویند بعد اینجا ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
۰
۰
اولا به چه دلیل جام جم در تهیه گزارشات و ارائه ترجمه اخبار، اصرار به استفاده از لغات بیگانه (مثلا لغت انگلیسی در متن ترجمه شده فارسی) داره ؟
ثانیا همه لغات بیگانه ، بیگانه و وارداتی هست ، چه انگلیسی باشه چه عربی ، بنابراین اگرچه كلمه مغازله مثل خیلی از كلمات دیگه از زبان بیگانه در ادبیات ما وارد شده اما این موضوع مانع از این نیست كه رسانه ای مثل جام جم با استفاده از كلام روان ، به سهم خود به ترویج و شناسائی زبان و لغات اصیل فارسی همت كنه
مهران
Germany
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
همون لاس زدن خودمون هس.. جام جم نوشته مغازله

نیازمندی ها