پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در انتخابی جام جهانی 2018 هر چند بسیار شیرین بود اما حواشی متعددی را هم به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۰۰
مربی بد هفته : ادگاردو رودریگوئز / ناسزای رکیک به خانواده کی روش!

به گزارش جام جم آنلاین ، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پس از این پیروزی ضمن ابراز رضایت نسبت به عملکرد شاگردانش اظهار داشت که فوساتی سرمربی قطری ها به خانواده او توهین رکیک کرده است.

فوساتی سرمربی قطری ها اما در گفت و گو با سایت الوکره قطر چنین اظهار داشت: من هرگز به کی روش توهینی نکردم. بارها در فوتبال تحت سخت ترین شرایط قرار گرفته ام اما هرگز سعی نکرده ام با دشنام به یک فرد و به خصوص به خانواده او واکنش نشان دهم.

فوساتی توهین به خانواده کی روش را تکذیب می کند اما واقعا آن توهین کار چه کسی بود؟

همین سایت الوکره این بی احترامی را به دستیار فوساتی نسبت می دهد. ادگاردو رودریگوئز به کی روش ناسزا گفته است آنوقت کی روش آن را از زبان فوساتی شنیده است. گویا در زمان کشمکش کی روش و فوساتی بر سر مسائل داوری ادگاردو رودریگوئز از جای خود بلند شده و به کی روش ناسزای رکیکی گفته است.

جالب این که نزدیکان کادرفنی تیم ملی قطر هم که پشت نیمکت تیم ملی نشسته بودند این توهین را ادامه دادند تا بتوانند سرمربی ایران را به هم بریزند اما کی روش حرفه ای تر از این حرف ها بازی را تا پایان ادامه داد و با پیروزی زمین را ترک کرد اما به درستی موضوع توهین به خانواده و مادرش را در نشست مطبوعاتی علنی کرد.

البته از سایت قطری بعید است این چنین افشاگری کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
قطر باخته ودر زمین خودش ذلیل شده وقتی نتوانسته بازی را ببرد دست به فحاشی زده البته از كشورهای عربی همچون قطر كه اسباب بازی دیگر كشورها است بعید نیست .با تمام وجود از مربی سرشناس و موفق تیم ملی ایران اقای كارلوس كی روش دفاع كرده وحمایتش میكنیم . اقا كی روش دست شما درد نكند.به كوری چشم دشمنان موفق باشید.انشاالله.
ایرانی
United States
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
استاد كیروش ! اگر اجازه بدی گیرش میاریم و حالشو می گیریم .

نیازمندی ها