شیخ جاسم بن‌محمد آل ثانی خواستار برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال قطر و توقف اعطای تابعیت به بازیکنان خارجی شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۸۰
شیخ قطری خواستار توقف اعطای تابعیت به بازیکنان خارجی شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، به نقل از روزنامه الشرق قطر، پس از انتقادهای تند پیشکسوتان فوتبال قطر به حضور بازیکنان بی‌تعصب خارجی در ترکیب تیم ملی قطر و نبود روح وطنی که باعث شکست این تیم برابر ایران شد، رئیس پیشین باشگاه الوکره نیز درخواست برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست فدراسیون فوتبال قطر و توقف اعطای تابعیت به بازیکنان خارجی را مطرح کرد.

آل‌ ثانی گفت: اشتباهاتی در فدراسیون فوتبال قطر ما را به این مرحله رسانده‌ است و اصلاحات باید از بالا آغاز شود. باید انتخابات جدیدی برگزار شود تا گروه جدیدی روی کار بیایند. فدراسیون فوتبال فعلی قطر پس از 12 سال کار هیچ نتیجه مثبتی را به غیر از فتح جام خلیج فارس کسب نکرد و زمان تغییر فرا رسیده است.

رئیس پیشین باشگاه الوکره قطر در ادامه با انتقاد از اعطای تابعیت به بازیکنان 30 ساله و محروم کردن جوانان 18 تا 20 ساله از خدمت به فوتبال قطر گفت: باید این روند را متوقف و به بازیکنان قطری تکیه کنیم. آنها هستند که روحیه مضاعف جنگندگی را همانند دهه 80 خواهند داشت.

آل ثانی درباره شکست قطر برابر ایران هم اظهار داشت: قطر هیچ هماهنگی فنی و کارآیی لازم را در این بازی نداشت. در شرایط ایده‌آلی نبود و متاسفانه پس از شکست برابر ایران به همان نقطه اول برگشتیم. امید به صعود بسیار کم است. دولت قطر همه امکانات را به طور سخاوتمندانه برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با عنوان شیر پرنده فراهم کرد اما هیچ نتیجه‌ای به دست نیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
۰
۰
با بازیكنان خودشون اخر میشن
نیكو
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
۰
۰
بدبخت اینقدر دست وپا نزن باختی .وقتی این همه جنگ روانی را علیه ایران به راه می اندازی فكر زمین خوردنش هم باش . شما جماعتی هستید غیر قابل اعتماد.خیلی خوشم آمد كه در زمین خودتان خردتان كردیم البته میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما بخت با شما یار بود. وگرنه شكستتان مفتضحانه تر از این بود. حالا بنشینید سر جایتان.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
۰
۰
آخه مگه میشه همه چی رو با پول خرید جانم .... یا باید ذوق و استعداد فوتبال داشته باشید یا مثل ژاپن برنامه ریزی ....
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
۰
۰
اینجا ایران است سرزمین شیران بفهم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
۰
۰
شماها خودتان را هم بكشید بازهم قطر كوچولویی بیش نیستید .! حالا خوب شد به ایران باختید اگر به نپال می باختید چكار می كردید .؟ شماها با كدام پیشینه افتخار آمیز این همه ادعا دارید .؟ میزبانی جام جهانی را با حقه و رشوه خریدید فكر كردید همه چی درست میشه ؟ زهی خیال باطل .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها