چین قوی‌تر و باهوش‌‌تر شده است

حرف‌های کی‌روش در ستایش از مارچلو لیپی

سرمربی پرتغالی تیم ملی از تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه دوحه برای حمایت از تیم ملی و تشویق ملی پوشان در دیدار این تیم برابر ملی پوشان قطری قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۶۷
قدردانی کی روش از تماشاگران و تشکر تاج از ملی پوشان

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان لیگ فوتبال، کارلوس کی روش در پایان حدود 110 دقیقه بازی به سمت تماشاگران ایرانی رفت و ضمن تشکر از آنان همراه با ملی پوشان فوتبال ایران، پیروزی یک بر صفر ایران در برابر قطر را همراه با هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه جشن گرفتند.

‌فدراسیون فوتبال ایران 6 مشوق از باشگاه های مختلف را با هماهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به دوحه اعزام کرده بود که این نفرات ضمن توزیع اقلام فرهنگی نظیر پرچم بین تماشاگران ایرانی حاضر در قطر در جریان بازی نیز نقش مهمی در تشویق هماهنگ و مداوم ملی پوشان از سوی تماشاگران داشتند.

براساس این گزارش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در پیامی پیروزی ارزشمند تیم ملی ایران مقابل قطر را در نخستین روزهای سال 96، به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال تبریک گفت و از تلاش آنان قدردانی کرد.

وی در بخشی از این پیام آورده است: بی تردید در راه این موفقیت، نقش بی بدیل مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان، همکاری و همراهی تمامی باشگاه ها، حمایت مردمی و راهنمایی اهالی رسانه نقش اساسی ایفا کرد و مشخص است که تیم ملی برای تحقق آرزوی دومین صعود متوالی به جام جهانی نیازمند تداوم این حمایت ها است.

تیم ملی فوتبال ایران دیشب (سوم فروردین ماه) در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، تیم قطر را در ورزشگاه شهر دوحه با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و یک گام به صعود به جام جهانی نزدیک شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها