مگر می شود سالی به پایان برسد و ما شاهد دعوا و اختلاف بین هیچ کدام از چهره های فوتبالی نباشیم؟!
کد خبر: ۱۰۱۲۶۵۳
همه درگیری های فوتبال سال 95 / مایلی، باز هم تو؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، در سالی که گذشت باز هم چهره های متعددی در فوتبال ایران به پر و پای هم پیچیدند، کتک کاری کردند، علیه یکدیگر مصاحبه کردند و اختلافات خود با هم را به شیوه های مختلف به نمایش گذاشتند. در میان همه این درگیری های درون میدانی و بیرون میدانی چند تایی بیشتر از همه به چشم آمد که با هم آنها را مرور می کنیم:

مایلی کهن - رمضانی

پس از شکست ۲ بر یک ملوان مقابل نساجی در قائمشهر محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان با عبدالحمید رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی که مشغول صحبت با داور بود دست به یقه شد. این درگیری باعث شد که مایلی‌کهن غش کند و او را به اورژانس بردند.

البته مایلی کهن درگیری با رمضانی و غش کردنش را تکذیب کرد اما ....

جلال حسینی - مهدی رحمتی

دربی اخیر جایی برای بی اخلاقی دو بازیکن و دو کاپیتان سرخابی ها بود. فکرش را بکنید که جوان ترها در حال تلاش برای جدا کردن حسینی و رحمتی از یکدیگر بودند، اتفاقی که در دقایق پایانی مسابقه افتاد. البته اینکه در فوتبال ایران جلوی چشم میلیون ها ببننده تلویزیونی و البته هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه با یکدیگر درگیر شوید و سپس پس از پایان مسابقه بگویید من با رحمتی اختلافی ندارم و اتفاقا خیلی هم صمیمی هستیم از مهم ترین ویژگی های فوتبال ایران است!

دهنوی - شریفی

قاسم دهنوی یکی از زشت ترین حرکات سال را رقم زد. دیدار دو تیم گسترش فولاد با صبا جایی بود که دهنوی این حرکت زشت را رقم زد.

در دقایق پایانی این دیدار قاسم دهنوی هافبک تیم صبا حرکت عجیب و زشتی انجام داد و بعداز گرفتن کارت زرد به داور بازی اعتراض کرد و به دست داور ضربه ای را وارد کرد تا کارت زرد از دست داور به زمین بیفتد و سپس کارت زرد را شوت کرد که با کارت زرد دوم داور روبه رو شد و از زمین بازی اخراج شد.

دهنوی قصد ترک زمین را نداشت، وی پس از اخراجش از زمین بازی نیز اعتراض هایی به داور انجام داد و سرمربی صبا و دیگر بازیکنان تیم صبا دهنوی را از زمین بازی به بیرون بردند.

مسلمان - کعبی

پرسپولیس و استقلال خوزستان.... مسلمان صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی می شود اما با خطای عقیل کعبی این فرصت را از دست می دهد. مسلمان پس از این اتفاق با فریادهایی گوش خراش با کعبی رخ به رخ می شود تا جالب توجه ترین فریادهای سال هم رقم بخورد!

کی روش - برانکو !

از این دو به اندازه کافی صحبت شده است. از 12 ماه سال 95 حداقل نه ماه آن را کی روش و برانکو علیه یکدیگر بودند. اما خوشبختانه سال 95 با دعوت مجدد پرسپولیسی ها به تیم ملی پایان رسید تا کدورت ها فعلا متوقف شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها