سعید عزت‌اللهی لژیونر ایرانی این روزها در آنژی روسیه بازی می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۲۲
ناگفته‌های لژیونر ایرانی درباره اخراجش در اولین بازی برای آنژی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرآنلاین ، سعید عزت اللهی پس از گذراندن فصلی نسبتا موفق در روستوف، تصمیم به جدایی از این تیم داشت اما قراردادش را تمدید کرد و سپس به صورت بازیکن قرضی به آنژی ماخاچ قلعه پیوست. او در اولین بازی رسمی خود برای آنژی از زمین بازی اخراج شد. سعید درباره اخراجش به خبرآنلاین گفت:« داور می توانست من را اخراج نکند. کسانی که فیلم بازی را دیدند می دانند من چه می گویم. در صحنه دوم که داور من را از زمین بازی احراج کرد، پای من هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشت. داور هم اصلا دید کافی نداشت و صحنه را به خوبی نمی دید و وقتی بازیکن حریف خودش را روی زمین انداخت داور کارت دوم را به من داد و اخراجم کرد.»

عزت اللهی درباره عملکردش در این بازی گفت:« برای هر بازیکنی ممکن است این اتفاق بیفتد. من بعد از بازی ناراحت بودم ولی سرمربی و حتی رئیس باشگاه با من صحبت های روحیه بخشی داشتند. سرمربی به من گفت که بهترین بازیکن زمین بودی و من کاملا از کارت راضی هستم. همچنین بعد از بازی هم سایت ورزش روسیه به من بالاترین نمره را در بین بازیکنان داده بود و این مسئله نشان می داد غیر از صحنه اخراجم، عملکرد فنی خوبی داشتم.»

بدین ترتیب عزت اللهی فردا شب در دیدار آنژی و اسپارتاک مسکو غایب است و از هفته بیستم لیگ روسیه دوباره برای آنژی به میدان می رود. یاران عزت اللهی در این هفته به مصاف گازوویک اورنبورگ می روند و سعید برای این دیدار و بازگشت دوباره به ترکیب آنژی روحیه زیادی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها