صعود به جام جهانی نباید ضعف‌های ما را پوشش دهد

قلعه نویی:چند سال به ناحق‌ توهین شنیدم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدی به قهرمانی در لیگ برتر نداریم و سعی می کنیم جایگاه دومی خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷۲
قلعه نویی: امیدی به قهرمانی نداریم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، امیر قلعه نویی شامگاه جمعه پس از تساوی تیمش در مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا برای همه نمایندگان فوتبال کشور در رقابت های آسیایی به خصوص تیم استقلال خوزستان آرزوی موفقیت دارم. استقلال خوزستان تیمی جوان است که امیدوارم استاندار هم از آنها حمایت کند تا باعث افتخار فوتبال ایران و خوزستان شوند.

وی با اشاره به اینه نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد دوست صمیمی من است، بیان کرد: تعحب می کنم چرا باید برخی اتفاقات باعث تاسف در فوتبال شود. ما بعد از ۱۰ نفره شدن کنترل بازی را به حربف دادیم ولی تفکر می کنم که چرا برخی بازیکنان جوان مورد اعتراض قرار می گیرند. البته امروز شاهد یک بازی فیزیکی بودیم و ما هم یکی دو موقعیت گلزنی داشتیم.

قلعه نویی با بیان اینکه داوری امروز خوب بود، عنوان کرد: بازیکنان ما خوب بودند ولی در ایجاد موقعیت خوب عمل نکردند. بازی در برابر فولاد آن هم در اهواز قطعا شرایط آسانی ندارد ولی قبل از اخراج کیانی توسط ادینهو می توانستیم به گل برسیم ولی متاسفاته او توپ را استپ نکرد. فولاد هم امروز خوب بود ولی نا آنقدر خوب بازی کردیم که حتی موقعیت ۲۰ درصدی هم به حریف ندادیم.

سرمربی تیم تداکتورسازی تبریز گفت: شانس ما برای قهرمانی کم رنگ شده ولی ما تلاش می کنیم موقعیت دومی خود را در جدول رده بندی لیگ برتر حفظ کنیم.

وی بیان کرد: تکلیف فوتبال ما مشخص است و من ۱۰ سال است می گویم. وزیر ورزش باید تکلیف ورزش و به خصوص فوتبال را مشخص کند. چرا تیم هایی امثال هما، راه آهن، آرارات، استقلال اهواز، شاهین اهواز اکنون نباید فعال آنجنانی داشته باشند. زیرا ما نه برنامه داریم و نه کسی حمایت می کند. وقتی تیمی قهرمان می شود باید یک استان پشتش باشد. وقتی یک مدیر صنعتی به فوتبال علاقه دارد می آید و ریخت و پاش می کند. اما مدیر بعدی می اید و می گوید که این پول صرف کارگرها باید بشود.

قلعه نویی تصریح کرد: به نظرم به جز هاشمی طبا شرایط تمام روسای ورزش این بوده که هر وقت برای جای دیگر رای نیاوردند، مسئول ورزش شدند. ما مدیرانی نداشتیم که دلشان برای فوتبال و ورزش مملکت بسوزد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها