با سهیلا منصوریان، یکی از خواهران معروف ووشوکار

باید به سمت خوشبختی برویم

احتمال لژیونر شدن قهرمانان ووشوی ایران از چند سال قبل وجود داشت، اما این روزها این رویا به واقعیت پیوست و خواهران افسانه‌ای بعد از یک سال موفقیت در ووشو این روزها مشغول تمرین برای تیم چانگ چونگ در لیگ ووشو چین هستند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۶۷
خواهران منصوریان در راه لژیونر شدن

به گزارش جام جم آنلاین ، خبر لژیونر شدن الهه و سهیلا منصوریان بازتاب گسترده‌ای در میان رسانه‌های مختلف داشت. پیش از این پیشنهادی که برای الهه رسیده بود از مبارزه‌اش با حجاب خبر می‌داد که در لیگ ووشوی زنان چین حجاب مجاز نیست و به همین دلیل موضوع دو سال قبل پیچیده شده بود. همان موقع مبلغ قرارداد الهه هم مساله مهمی بود که وی همان مبلغی را می‌گرفت که با درآمدش در ووشوی ایران یکسان بود، بنابراین داستان لژیونری یکی از خواهران افسانه‌ای ووشو در همان سال ناتمام ماند.

سال 95 اما برای خواهران منصوریان پر از اتفاقات خوب و موفقیت بود. شهربانو به مدال طلای جام‌جهانی ساندا و قهرمانی آسیا رسید، الهه سکوی قهرمانی آسیا را در چین تایپه زیر پای خود دید و سهیلا مدال برنز قهرمانی آسیا را تصاحب کرد و اینک الهه و سهیلا امسال را با خبر لژیونری تمام می‌کنند. آنها قرار است راهی لیگ برتر چین شوند که معتبرترین لیگ ووشو در جهان است. این دو خواهر در حالی قرار است راهی چین شوند که نخستین لژیونرهای ووشو به‌شمار می‌روند. قرارداد خواهران منصوریان با تیم چانگ چونگ سه ماهه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها