آبی‌های خوزستان هم تمرین را تحریم کردند

برگزاری بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان در ابهام

بازیکنان استقلال یک روز پس از تساوی برابر سیاه‌جامگان به صورت دسته جمعی محل تمرین را ترک کردند.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۹۴
استقلالی‌ها دسته جمعی تمرین را ترک کردند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ورزش سه ، در حالی که معمولا مرسوم است که فردای بازی‌های استقلال بازیکنان اصلی محل را ترک می‌کنند و بازیکنانی که بازی نکرده‌اند به صورت کامل زیرنظر کادرفنی آبی‌ها تمرینات خود را پیگیری می‌کنند، امروز در پایان جلسه آنها با علیرضا منصوریان سرمربی استقلال، محل تمرین را به صورت دسته جمعی ترک کردند.

در حالی که جلسه علیرضا منصوریان با بازیکنان دقایقی پیش به پایان رسیده است، بازیکنان ذخیره و اصلی استقلال محل تمرین را ترک کردند تا این شائبه به وجود بیاید که بازیکنان این تیم از پرداخت نشدن مطالباتشان ناراحت هستند و حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند.

هرچند رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر اعتصاب بازیکنان این تیم را تکذیب کرده است اما آنچه مسلم است بازیکنان این تیم در روزهای گذشته به شدت از مسائل مالی ناراحت بودند چراکه با گذشت 8 هفته از آغاز نیم فصل دوم لیگ‌برتر هنوز آنها پولی دریافت نکرده‌اند.

علیرضا منصوریان که در این روزها موفق شده تیمش را به شرایط ایده‌آل برساند حالا به نظر می‌رسد با چالش بزرگ دیگری روبه‌رو است و آن هم این است که حالا باید بازیکنانش را راضی به تمرین کردن بکند البته اگر گمانه‌زنی‌ها درست باشد و بازیکنان این تیم به دلیل مسائل مالی حاضر به تمرین کردن نشده باشند.

تمرین نکردن استقلالی‌ها برای این تیم اتفاق بدی است چراکه آبی‌ها تنها 3 روز دیگر باید در هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر به مصاف سایپا بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها