هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس

شاگردان کلوپ فاتح دربی مرسی ساید شدند

لیورپول موفق شد با درخشش در نیمه اول و گل ثانیه های پایانی، در نهایت با نتیجه 1-3 در آنفیلد آرسنال را مغلوب کرده و به رده سوم جدول صعود کند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۹۰
پیروزی شیرین لیورپول برابر آرسنال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر، دو تیم لیورپول و آرسنال در آنفیلد به مصاف هم رفتند. در دقایق ابتدایی، اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و جریان مسابقه در میانه میدان دنبال شد.

اما اولین موقعیت خطرناک بازی منجر به گل اول لیورپول در دقیقه 9 شد. سادیو مانه از جناح راست حرکت خود را آغاز کرد و پاس عرضی زیبایی به دهانه دروازه ارسال کرد. کوتینیو با حرکتی فوق العاده از روی توپ گذشت تا فیرمینو با حرکتی دقیق و شوت محکم به طاق دروازه، گل اول مرسی سایدی ها را وارد دروازه پتر چک کند.

در ادامه، آرسنال تلاش زیادی برای تغییر دادن جریان بازی داشت اما با غیبت ستارگانی مانند سانچس و اوزیل، خط حمله این تیم زهردار به نظر نمی رسید.

در دقیقه 28، کوتینیو می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه محکم او از پشت محوطه با عکس العمل دیدنی چک همراه بود. دقایقی بعد، گرانیت ژاکا در پشت محوطه لیورپول صاحب توپ شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 40، لیورپول موفق شد گل دوم بازی را به ثمر برساند. حرکت میلنر از جناح چپ با پاس او به فیرمینو همراه بود تا زننده گل اول لیورپول، یک پاس دیدنی برای مانه در محوطه جریمه مهیا کند و او نیز با ضربه ای محکم، اختلاف را دو برابر کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول کوتینیو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در اختیار چک قرار گرفت تا لیورپول با 2 گل برتری به رختکن برود.

توپچی ها نیمه دوم را با حضور سانچس هجومی آغاز کردند و می توانستند در همان ابتدا به گل برسند. با ارسال دیدنی مونرئال، ژیرو با ضربه سر دروازه لیورپول را تهدید کرد اما مینیوله با عکس العملی دیدنی و با کمک تیر دروازه، مانع به ثمر رسیدن گل اول مهمان شد.

در ادامه، حملات توپچی ها بالاخره جواب داد و این تیم در دقیقه 56 به گل رسید. روی پاس عمقی الکسیس سانچس، دنی ولبک در موقعیت تک به تک و با خروج اشتباه مینیوله، با یک ضربه چیپ موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

دقایقی بعد، کوتینیو موقعیت خوبی در دهانه دروازه برای مانه مهیا کرد اما در آخرین لحظه مدافعان آرسنال دروازه را نجات دادند. در ادامه، شاگردان ونگر بر جریان بازی مسلط شدند و حملات نصفه و نیمه ای را روی دروازه لیورپول ترتیب دادند که به نتیجه نرسید.

در دقیقه 75 و با ارسال کوتینیو از روی یک ضربه ایستگاهی، ضربه سر بازیکنان لیورپول در حالتی نامتعادل نواخته شد که توپ در اختیار پتر چک قرار گرفت. دقایقی بعد، آرسنال می توانست توسط مصطفی به گل برسد که ضربه سر او با اختلاف فراوان به بیرون رفت.

در دقیقه 83، اوریگی می توانست گل سوم لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه سر او به تیرک دروازه برخورد کرد تا اختلاف همان یک گل باقی بماند.

در دقیقه 91 و روی ضدحمله سریع لیورپول، لالانا با پاسی دیدنی وینالدوم را در محوطه صاحب موقعیت کرد تا او نیز با بغل پایی دقیق گل سوم را به ثمر رساند تا لیورپل با نتیجه 1-3 آرسنال را مغلوب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها