گزارش جذاب یوفا از سردار آزمون

فوتبالیستی‌ که لقب «مسی» را دوست ندارد

سردار آزمون در بازی مقابل تومسک کولاک کرد. آزمون که این روزها سرمست از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با منچستریونایتد است حسابی برای این تیم خط و نشان کشید.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۰۶
شاهکار آزمون: بالاتر از رونالدو و زلاتان، در کنار آگرو!

به گزارش جام جم آنلاین ، فارغ از عملکرد آزمون که 2 گل از 6 گل تیمش بود و یک پاس گل، شاهکار مهاجم ایرانی دراین بازی نمره ای است که از سایت هواسکورد گرفت. البته برخلاف آنچه منتشر شده این بازیکن نمره 10 کامل را دریافت نکرد اما 9.98 هم نمره ای است که در این فصل خیلی از مهاجمان مطرح هم موفق به دریافت آن نشده‌اند. برای مثال رونالدو، زلاتان و تا الان موفق به کسب این نمره نشده‌اند. گریژمان و آگرو مهاجمان اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی هم تنها یک بار در این فصل توانسته نمره 10 کامل را از آن خود کنند. این که این مهاجمان در مطرح ترین تیم‌های اروپا موفق به انجام این کار نشده‌اند ارزش کار سردار را در یک تیم درجه 2 بسیار بالاتر می‌برد.

آمار سردار آزمون در این بازی نشان می‌دهد که او عملکرد صددرصد مثبتی داشته است. 2 شوت. هر دو داخل چارچوب و هر دو گل. یک پاس کلیدی که منجر به گل شد. یعنی سه حرکت آزمون در این بازی به سه گل برای تیمش منجر شد که کارایی صد در صدی مهاجم ایرانی را برای این بازی نشان می دهد.

البته نقطه ضعف آزمون در این بازی دقت در پاس هایش بوده است. به غیر از یک پاس کلیدی او 23 پاس در این بازی داده که فقط 56 درصد آنها به مقصد رسیده و در این زمینه یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیمش بوده است.

40 برخورد با توپ و 2 پیروزی در نبرد هوایی و 3 خطا هم آمار دیگر او در این بازی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها