هفته بیست و چهارم لالیگا؛

رئال صدر جدول را پس گرفت

تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که دو گل از ویارئال دریافت کرده بود با تعویض هایی که زیدان انجام داد پیروزی ۳ بر ۲ را رقم زد.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۴۴
رئال صدر جدول را پس گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، تیم های ویارئال و رئال مادرید یکشنبه شب در ادامه هفته بیست و چهارم رقابتهای لالیگا برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم رئال مادرید ۳ بر ۲ برنده شد.

در نیمه نخست این بازی دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این نیمه تیم ویارئال نسبتا خوب ظاهر شد و به رئال مادرید اجازه خودنمایی نداد.

نیمه دوم شروعی توفانی برای ویارئال بدنبال داشت. این تیم دو بار توسط مانوئل تریگوروس (۵۰) و سدریک باکامبو (۵۶) به گل دست یافت.

در ادامه زیدان تغییراتی انجام داد. ایسکو و موراتا به میدان رفتند و رئال مادرید عرصه را بر میزبان تنگ کرد. در دقیقه ۶۴ بازی بود که گرت بیل با ضربه سر خود فاصله را کاهش داد.

در دقیقه ۷۴ بازی داور یک ضربه پنالتی برای رئال مادرید اعلام کرد که اعتراض فراوان نیمکت نشینان ویارئال را بدنبال داشت. رونالدو این ضربه را به گل تبدیل کرد و در ادامه آلوارو موراتا، ذخیره طلایی این فصل رئالی ها در دقیقه ۸۳ با ضربه سر خود روی سانتر مارسلو گل سوم را به ثمر رساند.

رئال مادرید با این برد ۵۵ امتیازی شد و بار دیگر به صدر جدول لالیگا رفت. این تیم یک بازی معوقه را در پیش دارد.

بارسلونا با ۵۴ امتیاز دوم است و سویا با ۵۲ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها