تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست تلخ مقابل الاهلی امارات اینبار مقابل التعاون به دنبال ثبت نتیجه پیروزی است.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۴۶
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا / پسران آبی به دنبال نخستین پیروزی آسیایی

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار تیم های استقلال و التعاون عربستان از ساعت 19 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می شود. البته بازی های لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا سه شنبه هم ادامه پیدا می کند.

استقلال در شرایطی مقابل التعاون قرار می گیرد که با توجه به توطئه های پی در پی سعودی ها همانند دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از امتیاز میزبانی در مقابله با تیم های سعودی محروم است و باید در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مسابقه خود را برگزار کند. این ورزشگاه کاملا تحت تاثیر سعودی ها قرار دارد، چیزی که در دیدار پرسپولیس و الهلال نیز به خوبی مشاهده کردیم.

عربستانی ها تا می توانند جو سازی می کنند. صندلی ها را می خرند و برای تماشاگرانشان امکانات رایگان در نظر می گیرند. لیدرهای متعدد خود را به مسقط می برند و ده ها کار دیگر برای جو سازی انجام می دهند.

التعاون هم تیم لوکوموتیو تاشکند ازبکستان را در بازی اول یک بر صفر شکست داد تا در رده دوم جدول قرار بگیرد. التعاون تیمی مقتدر نیست و خط دفاعی کاملا متزلزلی دارد و این تیم سعودی در رده ششم جدول لیگ عربستان است آن هم در حالیکه 9 شکست در کارنامه دارد و با 29 گل خورده صاحب یکی از خطوط ضیعف دفاعی لیگ عربستان را دارد. التعاون فقط 25 گل زده است.

با این وجود به هر حال آنها در بازی نخست خود به پیروزی رسیده اند اما استقلال به الاهلی امارات باخته است.

جدول گروه A

1- الاهلی 3 امتیاز

2- التعاون عربستان 3 امتیاز

3- استقلال ایران بدون امتیاز

4-لوکوموتیو تاشکند بدون امتیاز

استقلال خوزستان به دنبال دومین پیروزی

تیم استقلال خوزستان که در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی شیرینی را مقابل الفتح عربستان به دست آورد اینبار به مصاف الجزیر می رود.

پدیده فصل قبل لیگ برتر ایران و این فصل لیگ قهرمانان آسیا، فردا (دوشنبه) به مصاف حریف قدرتمندی از امارات می‌رود. الجزیره اکنون صدرنشین لیگ امارات است و یکی از مدعیان اصلی صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا است.

در سوی دیگر، الجزیره در بازی نخست که هفته قبل انجام شد، برابر لخویا قطر ۳ بر صفر باخت تا مشخص شود که تنها تیم مدعی گروه نیست. استقلال خوزستان پس از پیروزی برابر الفتح عربستان، در صورت کسب امتیاز از تیم قدرتمند اماراتی بخت خود را برای صعود به مرحله حذفی مسابقات، افزایش می‌دهد.

دیدار دو تیم ساعت ۱۹ برگزار می‌شود. دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۸:۴۰ در عربستان بین دو تیم الفتح و لخویا انجام می‌شود.

گروه B

۱- لخویا قطر

۲- استقلال خوزستان ایران

۳- الفتح عربستان

۴- الجزیره امارات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها