فرزاد حاتمی که از لحاظ تغییر باشگاه رکورددار فوتبال ایران است از لحاظ تغییر عقیده هم می تواند برای خود رکورد قابل توجهی دست و پا کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۱۶
چرخش حیرت انگیز فوتبالیست ایرانی: از لجنزار تا بازیکنان پاک!

به گزارش جام جم آنلاین، فرزاد حاتمی اکنون در تراکتورسازی بازی می کند. تیم او حدود یک ماه پیش با نتیجه سه بر صفر از پرسپولیس شکست خورد تا امیدهایش برای قهرمانی کمرنگ تر شود. فرزاد حاتمی پس از آن بازی مصاحبه ای جنجالی و آتشین انجام داد. او فوتبال ایران را لجنزاری خواند که درمانش فقط یک سیل خواهد بود تا همه چیز را بشوید و ببرد. مهاجم تبریزی‌ها عملا داور را به جانبداری از قرمزهای تهران متهم کرد؛ اما آب از آب تکان نخورد. عصبانیت حاتمی غیرقابل کنترل بود و حتی به فدراسیون فوتبال تاخت که قرمزهای تهران را موردحمایت قرار داده است.

اما کمتر از یک ماه زمان لازم بود تا او اظهاراتی کاملا برعکس آنچه که قبلا گفته بود به زبان بیاورد. حالا بعد از چند هفته، تراکتورسازی در دقایق پایانی و با یک گل بحث‌برانگیز سیاه جامگان را در مشهد شکست داد و امید‌هایش برای قهرمانی را حفظ کرد. در پایان این دیدار، حاتمی که چندی قبل از ناپاکی داوران و فوتبالی‌ها گفته بود؛ در چرخشی 180 درجه‌ای گفت: «بعضی‌ها دنبال داستان‌سازی و حاشیه هستند. هیچ بازیکنی کم‌فروشی نمی‌کند و بازیکنان ایرانی پاک هستند و هیچ‌کس خودش را زیر سوال نمی‌برد.»

چرخش های این فوتبالیست بسیار عجیب است، هم از لحاظ تغییر باشگاه و هم از لحاظ اظهار نظر!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
جام جم خودتان پرسپولیسی هستید ان نظر و نظر فعلی مصداق متفاوت دارند جناحی مطلب ننویسید
ارام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
اون مامور استقلال بود تا كمال كامیابی نیا رو از مسابقه اخراج كنه كه به بازی استقلال نرسه و همینطور هم شد دیدی با یه خطا زمین و زمان را به هم ریخت تا اخراج كنه و همیین كارو كرد چنین افراد نزد مردم ارزشی ندارن
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
حاتمی حزب باد .مهم این است كه فعلا باد .آسمان .زمین وشربتی طرف تراكتور تیم قلعه نوعی باشند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها