سرمربی پرسپولیس گفت: در سخت‌ترین مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان قرار گرفته‌ایم و بازی فردامی‌تواند مسیر آینده ما را مشخص کند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۳۵
برانکو: بازی با الهلال مسیر ما را مشخص می‌کند/ این است فلسفه ما؛ با قدرت بودن و بردن

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی فردا با الهلال گفت: دیداری که فردا با الهلال داریم، برای ما جای خوشحالی دارد. ما در سخت‌ترین مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌ایم. گروهی که در آن الهلال عربستان به عنوان صدرنشین و قهرمان لیگ عربستان حضور دارد، الریان که قهرمان قطر است و پرسپولیس هم در حال حاضر بهترین تیم ایران محسوب می‌شود. همینطور که الوحده در کنار تیم العین قدرتمندترین تیم امارات است.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم در این رقابت‌ها حاضر باشیم و در اولین بازی به مصاف الهلال که بهترین تیم آسیاست می‌رویم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه این بازی در تهران برگزار نمی‌شود وگرنه می‌توانستیم با حضور تماشاگران‌مان یک روز خیلی خوب را داشته باشیم. اولین بازی ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نوعی سخت‌ترین بازی ماست. ضمن اینکه در اولین بازی نتیجه برای ما بسیار مهم است. این بازی می‌تواند مسیر اصلی ما برای بازی‌های آینده باشد و به نوعی مسیرمان را مشخص کند.

برانکو با اشاره به قدرت الهلال تأکید کرد: احترام زیادی برای الهلال قائل هستیم، آنها تیم بسیار خوبی دارند، اما ما هم فلسفه و هدف خاص خودمان را داریم و دوست داریم با بازی زیبا هواداران‌مان را شاد کنیم. آنچه در فلسفه و دیدگاه کاری ما وجود دارد، این است که در هر بازی با قدرت تمام برای پیروزی بجنگیم و امتیاز کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اذربایجانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
۰
۰
به امید پیروزی تیم بزرگ پرسپولیس

نیازمندی ها