دیگر فقط همین مانده بود که در سریال های چند صد قسمتی ترکیه ای ها چشممان به جمال سوپراستارهایی مثل آنجلینا جولی و کریستیانو رونالدو روشن شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۹۲
دلیل حضور عجیب کریستیانو رونالدو و آنجلینا جولی در یک سریال ترکیه ای

به گزارش جام جم آنلاین ، انتشار خبر حضور این دو در یک سریال ترکیه ای بیشتر شبیه یک جوک بود. اصلا این دو سوپراستار فوتبال و سینما را چه به حضور در سریال های رمانتیک ترکیه ای؟ اما زمان زیادی نگذشت تا این خبر به واقعیت نزدیک تر شد با این حال مشخص شد که حضور این دو در یک سریال ترکیه ای بر اساس یک هدف تعیین شده است.

داستان این سریال مربوط به یک خانواده اهل سوریه است که به دلیل خطرات ناشی از تروریسم بین الملل و ناامنی پناهجوی کشور دیگری هستند. با توجه به حمایت رونالدو و جولی از پناهجویان و اعتراض به تروریسم به نظر می رسد اگر تصمیمی هم برای بازی کردن در این سریال ترکیه ای باشد به دلیل حمایت از پناهجویان است. در شرایطی که حضور آنجلینا جولی در این فیلم قطعی به نظر می رسد گفته می شود رونالدو هنوز پاسخ قطعی را نداده.

باشگاه رئال مادرید با هنرپیشه شدن رونالدو مخالفت کرده است و دلیلش هم ترس از به هم خوردن تمرکز این بازیکن است که البته کاملا طبیعی به نظر می رسد.

رونالدو پیش از این گفته بود که می‌خواهد در یک سریال با چنین مضمونی بازی کند و تصمیمش قطعی است اما وکیل او در این خصوص وارد عمل شده و از او خواسته فعلا صبر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها