جواد نکونام کاپیتان سابق فوتبال کشورمان و باشگاه اوساسونا اسپانیا که هم اینک به عنوان مربی به کارلوس کیروش در تیم ملی ایران کمک می کند، در "4 فینال آسیا" حاضر شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۳۴
جواد نکونام بازیگر فیلم فتح الله زاده شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از هوادار ، جواد نکونام رکورد بازی در تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه آزادی مقابل دوربین سازندگان فیلم "چهار فینال آسیا" قرار گرفت و از عشق و علاقه قلبی خود از گذشته تا به حال نسبت به تیم استقلال صحبت کرد.

"4 فینال آسیا" فیلمی خواهد بود که در چهار بخش به تاریخ هفتاد و یک ساله باشگاه استقلال تهران با محوریت حضور این تیم در چهار دوره فینال جام باشگاه های آسیا می پردازد که این مهم دربرگیرنده چگونگی حیات و فعالیت " دوچرخه سواران "، " تاج " و " استقلال " تهران است.

تا کنون بسیاری از چهره های ورزشی از تاریخ باشگاه استقلال از جمله: رضا زمینی، حسن حبیبی، پرویز ابوطالب، اونیک کاراپتیان، مصطفی شرکاء، علی جباری، جواد قراب، مهدی کشاورز، مهدی حاج محمد، اکبر کارگرجم، نصراله عبداللهی، عباس کردنوری، فریده شجاعی، هادی نراقی، حجت اله خاکسار تهرانی، اصغر حاجیلو، سعید مراغه چیان، امیر هوشنگ زرین کمر، شاهین بیانی، جعفر مختاری فر، بهتاش فریبا، بیژن طاهری، صادق ورمزیار، مجید نامجو مطلق، رضا حسن زاده، مهدی فنونی زاده، حمید بابازاده، محمد نوری، علیرضا اکبرپور، پیروز قربانی، آرش برهانی، امید رضا روانخواه، اردشیر لارودی، علی پورحیدری و... در صحنه هایی از این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهیه کننده و سرمایه گذار این فیلم است و خودش نیز در چند پلان از این فیلم ایفای نقش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها