تیم فوتبال پرسپولیس سال هاست قهرمان لیگ برتر نشده و هوادارانش همچنان در حسرت هستند اما شاید حسرت بزرگ و چندین ساله پرسپولیسی ها این فصل محقق شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۸۵
احتمال قهرمانی پرسپولیس در عید نوروز / سرخ ها از 8 بازی 9 امتیاز می خواهند

به گزارش جام جم آنلاین ، درباره قهرمان نشدن چندین ساله پرسپولیسی ها در لیگ برتر به اندازه کافی در فضای مجازی لطیفه سازی شده است و شوخی ها تمامی ندارد، شوخی هایی مثل اینکه آخرین باری که سرخ ها قهرمان لیگ برتر شدند طارمی کلاس اول راهنمایی بوده یا برخی از بازیکنان کنونی این تیم در مقطع دبستان تحصیل می کردند. اما به احتمال فراوان قهرمان این فصل هیچ تیمی نیست به جز پرسپولیس.

صدرنشین فعلی لیگ شانزدهم پرسپولیس 50 امتیازی است و اگر همه چیز روال عادی خود را طی کند، این تیم هم باید با رسیدن به 59 امتیاز قهرمان شود. به عبارتی اگر پرسپولیس 3 بازی بعدی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد 59 امتیازی شده و قاعدتا باید قهرمان شود. فاصله این تیم با تیم‌های دوم و سوم هم به اندازه‌ای هست که احتمال رخ دادن چنین اتفاقی وجود داشته باشد. پرسپولیس در 3 بازی بعدی خود باید به مصاف نفت تهران، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برود. سرخ ها در بازی با نفت تهران مهمان شاگردان علی دایی محسوب می شوند اما در بازی دوم مقابل استقلال خوزستان میزبانی می کنند. آنها در دیدار حساس و مهم با صنعت نفت میزبان هستند. بازی سوم هم مقابل صنعت نفت روز 12 فروردین 1396برگزار می‌شود و اگر نتایج بازی‌های رقیبان این تیم هم مطابق میل سرخپوشان باشد، شاگردان برانکو می‌توانند روز 12 فروردین جشن زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را در آبادان برگزار کنند.

در مجموع هشت مسابقه دیگر برای پرسپولیس تا پایان لیگ باقی مانده است. پرسپولیس قرار است چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شود یا اینکه اتفاقات غیر قابل پیش بینی دیگری در راه است؟ به هر حال نوروز هیجان انگیزی برای هواداران پرسپولیس در راه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
باشلام:با این قهرمانی زودهنگام وبیادماندنی وغرورآفرین روح شادروان هادی نوروزی كاپیتان فقید تیم پرسپولیس وشادروان مرتضی احمدی وتمامی طرفداران ملیونی این تیم شاد خواهد شد.پرسپولیس تیمی كه خاطره می آفریند.
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بله حتما غرور آفرین خواهد بود! غرور آفرین هم معنی خودشو ازدست داده ... بااین سبك داوری ها و حمایت بی دریغ فدراسیون پاك ! آفرین به مقام دومی یا سومی شرافتمندانه علی منصوریان.
میشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
این چه جوری حساب كرده فكر كنم ریاضی گرفته حتما بسیار خوب یا همون 20
... داداش بلد نیستی حساب كتاب كنی چیزی ننویس این در صورتیه تراكتور و استقلال بازیاشونو ببازن بعد پرسپولیس چهار تا بازی ببره زودتر قهرمان شه البته خدا نكنه
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
انشاالله قهرمان می شویم
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
زنده باد پرسپولیس
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
قهرمانی پرسپولیس حساب كتاب نمیخواد ما كه تو لیگ قهرمانیم .به امید قهرمان شدن پرسپولیس در لیگ آسیا

نیازمندی ها