پرواز مشهد به اهواز برای مسافران شبی ترسناک و وحشتناک را رقم زد
کد خبر: ۱۰۰۲۷۸۲
چرخ‌های هواپیما باز نشد/ پدیده‌ای‌ها در پرواز وحشت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، پرواز هواپیمایی آتا که حامل ١٦٨ و البته کاروان تیم فوتبال پدیده بود بالاخره با مهارت خلبان در فرودگاه اهواز به زمین نشست.
این پرواز که قرار بود ساعت ١٦ روز چهارشنبه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سمت اهواز حرکت کند پس از اینکه با تاخیر ٦ ساعته روبرو شد ساعت یک بامداد پنجشنبه در حالی در اهواز فرود آمد که باعث رعب و وحشت مسافران آن شده بود.
ماجرا از این قرار است که به علت نامطلوب بودن شرایط آب و هوایی ، پرواز با تکان های شدیدی روبرو بود که باعث ترس مسافران شد اما این پایان کار نبود.
بعد از این تکان های شدید در حالی که هواپیما قصد داشت فرود بیاید با نقص فنی در چرخ ها روبرو شد تا خلبان نتواند فرود بیاید. بعد از این موضوع خلبان چندین بار سعی کرد با دور زدن بر روی آسمان اهواز چرخ ها را باز کند که بالاخره بعد از ٢٠ دقیقه موفق به این کار شد. پس از باز شدن چرخ ها اما عدم وجود دید کافی در باند اهواز بازهم مشکل دیگری را ایجاد کرد که این بار هم خلبان مجبور شد چند بار دیگر در آسمان اهواز دور بزند. در نهایت خلبان با اینکه دید کافی نداشت اما با مهارت توانست هواپیما را روی باند بنشاند و البته از سوی مسافران وحشت زده نیز تشویق شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
۰
۰
درود ب شرفت خلبان.... البته ناگفته نمونه همیشه خلبان های كشورمون با شهامت و باغیرت بودن و این بار اول نیست كه همچین كاریو میكنن.. خلبان های ما تو یكی از كشورهای دیگه كه فكر كنم آلمان بود همچین اتفاقی افتاده بود كه مورد تشویق كشور خارجه و كلی امتیاز براش شد هرچن همینكار تو كشور خودمون به نحوی گمنام است

نیازمندی ها