دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تحقیر بارسلونا در شب رویایی پاریس

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه 4-0 شکست خورد و در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۷۸
تحقیر بارسلونا در شب رویایی پاریس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، شب اول دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تحقیر شدن بارسلونا در خانه پاری‌سن‌ژرمن و برتری خفیف بنفیکا در خانه‌اش مقابل بوروسیادورتموند به پایان رسید.

در ورزشگاه «پارک‌دوپرنس» شهر پاریس، پاری‌سن‌ژرمن شگفتی بزرگی خلق کرد و با نتیجه 4 بر صفر بارسلونا را شکست داد.دی‌ماریا در دقایق 18 و 55، دراکسلر در دقیقه 40 و کاوانی در دقیقه 72 برای تیم پاریسی گل زدند.

در تاریخ لیگ قهرمانان سابقه نداشته تیمی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست 4 بر صفر دور رفت را با با برتری و صعود در جدال دور برگشت جبران کند و باید دید بارسلونا این کار سخت را انجام می‌دهد یا نه؛ بارسایی که از زمان شکست 4 برصفر مقابل بایرن مونیخ در فصل 2013-2012 لیگ قهرمانان تا بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در یک بازی اروپایی 4 گل نخورده بود.

پیروزی بنفیکا مقابل دورتموند

در دیگر بازی، بنفیکا یک بر صفر در خانه‌اش بوروسیادورتموند را شکست داد.میتران‌اوغلو در دقیقه 49 تنها گل بنفیکا را به ثمر رساند و اوبامیانگ در دقیقه 58 یک پنالتی را برای دورتموند هدر داد.

با این نتیجه بنفیکا به صعود امیدوار شد و دورتموند با امیدواری به بازی برگشت پا می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها