بنیادی فر و اکبریان دیدارهای سرخابی ها را سوت می زنند

اسامی داوران 7 دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و دوم لیگ برتر از امروز و با انجام یک بازی آغاز می‌شود که طی آن شاگردان جلالی به فکر عبور از رقیب نزدیک خود هستند.
کد خبر: ۱۰۰۱۸۹۱
پیکان در اندیشه سبقت از استقلال خوزستان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر با انجام یک بازی آغاز می‌شود که در آن دیدار استقلال خوزستان در تهران به دیدار پیکان می‌رود. دیداری که بین دو تیم هم امتیاز و همسایه در جدول انجام خواهد شد.

دو تیم در حالی در هفته بیست و دوم با هم دیدار می‌کنند که از ۲۱ بازی گذشته خود با ۲۹ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم جدول قرار دارند. شاگردان مجید جلالی نسبت به رقیب امروز شان لیگ را در شرایط بهتری آغاز کردند و در ابتدای فصل در رده‌های بالایی جدول حضور داشتند. اما مدافع عنوان قهرمانی که در این فصل با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند و به زودی هم باید بعنوان نماینده فوتبال کشورمان در آسیا حضور داشته باشد، به رغم آغازی نه چندان خوشایند در نیم فصل اول، در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کرد و توانست تا رده ششم جدول هم بالا بیاید.

نکته جالب در خصوص این دو تیم این است که همه اعداد مقابل نام آنها در جدول یکسان است به جز تعداد گل های خورده که خوزستانی‌ها یک گل خورده کمتر از رقیب امروزشان دارند و به لطف همان یک گل خورده کمتر یک رده نیز در جدول بالاتر قرار گرفته‌اند.

دیدار رفت دو تیم در هفته هفتم و در اهواز با پیروزی پر گل ۳-۲ پیکانی ها خاتمه پیدا کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها