سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی 84 پایتخت گفت: بازی خیلی خوب و دربی درخشانی بود. گل‌های زیاد و شانس‌های گل فراوانی برای هر دو تیم به وجود آمد.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۰۱
برانکو: دربی درخشانی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از دربی 84 پایتخت گفت: بازی خیلی خوب و دربی درخشانی بود. گل‌های زیاد و شانس‌های گل فراوانی برای هر دو تیم به وجود آمد. به استقلال بابت این برد تبریک می‌گویم و همین‌طور از هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر خواست و انگیزه‌شان تشکر می‌کنم.

با کمک هواداران به آن هدفی که می‌خواهیم خواهیم رسید

وی همچنین خاطر نشان کرد: بازیکنان با احساسات زیاد بازی کردند و نمی‌توانم به آنها ایرادی بگیرم. از هواداران به خاطر اینکه در باخت هم بزرگ بودند تشکر می‌کنم. متأسفم که نتوانستیم هواداران را در این بازی شاد کنیم. هواداران هم خواست و شوق بازیکنان را به خوبی می‌شناختند و از تشویق آنها پس از مسابقه تشکر می‌کنم. مطمئنم با کمک هواداران به آن هدفی که می‌خواهیم خواهیم رسید.

از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم برنده شویم

برانکو ادامه داد: هر شانسی می‌تواند تبدیل به گل شود، اما فوتبال همین است. نیمه اول شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و مقابل دروازه آنها خیمه زده بودیم، اما زمان کافی برای به گل رسیدن نبود. بازهم به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم برنده شویم.

شاید نیازی به تعویضی دیگر نبود

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تعویض‌هایش گفت: ما یک تعویض کردیم و شاید نیازی به تعویض دیگری نبود. هم سروش، هم وحید امیری و هم محسن مسلمان خوب کار کردند. شاید می‌توانستم سامان نریمان‌جهان را بیاورم، اما دیدید که بازی کلاً روی هوا بود.

جای کامیابی‌نیا خالی نبود!

برانکو در خصوص غیبت کمال کامیابی‌نیا، گفت: غیبت کمال اتفاق مهمی برای ما بود. او محروم است و ما مجبوریم بدون کمال بازی کنیم. به جرأت می‌توانم بگویم او در این لیگ یکی از بهترین بازیکنان بود. البته من فکر نمی‌کنم جای او در این پست خالی بوده باشد، چون حسین ماهینی خوب در این پست ظاهر شد، چون در یکی دو سال اخیر برای اولین بار بود که در این پست بازی می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
با كمك هواداران به آن هدفی كه می‌خواهیم خواهیم رسید!!! با این حرفت مخالفم جناب جنتلمن...
با كمك فدراسیون فاسد بله.. به هدفتون میرسین... موفق باشی
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
دوست عزیزم ناشناس خوب بودكه شخصیت ایرانی بودنت را حفظ می كردی وبعد نظر می دادی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها