درک بائرمن، سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در تازه‌ترین صحبت هایش بعد از ترک ایران می‌گوید بندی در قراردادش بوده که می‌توانست قراردادش را یکطرفه فسخ کند.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۹۷
قرارداد بائرمن را منتشر کنید

جام جم آنلاین - محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال، اما زیر بار این حرف مربی آلمانی نمی‌رود. او با استناد به پرونده شکایتی که برای بائرمن تنظیم کرده است، می‌گوید یا بائرمن دروغ می‌گوید یا حرف‌هایش را درست ترجمه نکرده‌اند!

واکنش تامل‌برانگیز رئیس فدراسیون بسکتبال به صحبت‌های بائرمن بار دیگر بر ابهامات و گره‌های کور یک قرارداد پرحاشیه اضافه کرده است. مشحون از ارسال و پیگیری شکایت فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی خبر می‌دهد و بائرمن می‌گوید نمی‌دانم آنها از چه چیزی شکایت کرده‌اند.

در این که فدراسیون بسکتبال برای شفاف‌سازی این قرارداد پر ابهام با تنظیم پرونده شکایت بائرمن ـ که رئیس فدراسیون مدعی است تعداد صفحات آن به 15 یا 16 صفحه می‌رسد ـ سخت‌ترین راه را انتخاب کرده است تردیدی وجود ندارد، زیرا فدراسیون پیش از این اقدام می‌توانست با انتشار قرارداد بائرمن شفاف‌سازی کرده و خود را از اتهام به کوتاهی در انعقاد قرارداد با سرمربی آلمانی تبرئه کند.

اصلا لازم نیست رئیس فدراسیون منتظر بماند و ببیند بائرمن چه می‌گوید که بلافاصله جوابش را در رسانه‌ها بدهد. اگر این قرارداد به گفته مشحون گارانتی دارد و سفت و محکم بسته شده و مو لای درزش نمی‌رود، چرا فدراسیون در قبال همه ابهامات به وجود آمده یک بار نخواسته یک نسخه از آن را منتشر کند؟

اکنون که فدراسیون و مربی آلمانی نظری کاملا متفاوت درخصوص یک قرارداد با هم دارند، بهترین راه این است تا مشخص شدن حکم فدراسیون جهانی بسکتبال، برای رفع هر گونه ابهام از قرارداد دو طرف، فدراسیون به عنوان منبع رسمی قرارداد را به رویت همگانی برساند تا اختلاف‌نظر و روایت‌های متفاوت از یک قرارداد لااقل توسط یک سوی این ماجرا به پایان برسد.

افشین رضاپور / روزنامه نگار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها