یک روز قبل از اینکه کی روش به پرتغال برود، سرمربی تیم ملی در طبقه سوم فدراسیون و مقابل دفتر یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که همواره در طول این سال‌ها کی‌روش با او هم مشکل داشته شروع به فحاشی می کند.
کد خبر: ۹۹۹۶۶۶
ادعای عجیب: فحاشی کی روش در فدراسیون!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه گل ، جالبی ماجرا زمانی است که یکی از خبرنگاران از طبقه سوم رد می‌شده که صدای فریادهای کی‌روش را می‌شنود. در حالی‌که دفتر مدیر فدراسیون فوتبال باز بوده، کی‌روش با صدای بلند بدترین الفاظ و ادبیات را به کار می‌برد تا این فرد را تحریک کرده تا با او درگیر شود.
اما مدیر باسابقه فدراسیون فوتبال از سناریوی ذهنی کی‌روش مطلع بوده و می‌دانسته که سرمربی تیم ملی این کارها را می‌کند تا یک نفر با او درگیر شود و همین درگیری‌ را بهانه‌ای کند برای بیان این ادعا که در ایران امنیت ندارد. برای همین این فرد از دفترش بیرون نمی‌آید تا فحاشی‌های کی‌روش تمام شود. البته شنیده می‌شود این ماجرا به گوش تاج رسیده و او هیچ واکنشی به رفتار کی‌روش نشان نداده است.
همه این اتفاقات در حالی رخ داده که از وزارت ورزش و نزدیکان مسعود سلطانی‌فر خبر می‌رسد وزیر هم تمام رفتارهای چند وقت اخیر کی‌روش را رصد کرده اما به‌خاطر اتفاقات گذشته و رفتارهای محمود گودرزی در قبال کی‌روش که باعث شده بود برای دولت روحانی هزینه در پی داشته باشد، سکوت کرده است تا انتخابات سال 96 به پایان برسد.
با این حساب آنچه که این منبع نزدیک به وزیر از آن صحبت می‌کند، اگر واقعیت داشته باشد باید تمام فحاشی‌ها و رفتارهای زشت و زننده کی‌روش را تا خرداد ماه تحمل کنیم. چون انتخابات ریاست‌جمهوری از همه چیز مهم‌تر است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها